Temmuzda açık burun ameliyatı olacağım, üniversiteden dolayı yıl içinde zamanım olmuyor diye mecbur kaldım. Yazın ameliyat olduktan sonra beklemediğiniz bir durumla karşılaştınız mı?
24 gü
Temmuzda açık burun ameliyatı olacağım, üniversiteden dolayı yıl içinde zamanım olmuyor diye mecbur kaldım. Yazın ameliyat olduktan sonra beklemediğiniz bir durumla karşılaştınız mı?
Ben de 2024 Haziran'ın ortasında Dr. Zafer Kaya'da burun ameliyatı oldum, iyileşme süreci mevsimden dolayı bi' tık daha zor olabilse de doktorun iyiyse daha rahat geçebilen bir süreç oluyor.
Cevap
8Cevap
oldum ama geçmedi nefes alma sorunum
Et mi aldırdın kemiği mi düzelttiler
Güneş altında ve aşırı sıcakta gezmezsen sorun olmaz
Ben kiş ayında oldum pişman değilim ama zor bir süreç
Yazin havalar sicak nefes almada zorlanirsin bir tek biraz daha soguk daha iyi bu islerde
Alpaslan Yıldırım'da Temmuz sonu gibi olmuştum çok bir problem yaşamadım doktor iyiyse süreç kolay geçiyor👍
Beklemediğim bir durumla karşılaşmadım ama güzel bir doktorda olmak önemli düşünürsen Dr. Güncel Öztürk'ü tavsiye ederim ben orada oldum memnun kaldım
Doktor nasıl kabul etti yapmazlar normalde
Kısın olmaktan ıyıdır
Ders calisicaksin ameliyat falan olma:))
Haa o olursa sıcakta çekilmez yaa bence bu işler kışın olmali
Pien azında sonbaharda yaptır
Kpssmi çalışıyorsun
Evet zor iş bende hem iş hem kpss
Yazla ne alaka
Ol bence iyi olur
Neden burun ameliyatı olacaksın
Geçmiş olsun şimdiden inşallah iyileşirsin 🙏
T. akipp atar mısın lütfen 🙏
Şimdiden tşkler 😊
Yo yazın daha iyi
Neden kapalı değil
Kapalı da yapıyorlar aynısını daha hızlı iyileşiyor
Ne kadara yapıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?