Uzun süredir sigara kullanıyorum ve içime çekiyorum yani ama arkadaşlarım hep içtiğimde dalga geçiyor düzgün içmiyorsun dişlerin mahvolacak falan diyor ne gibi bir hata yapıyor olabilirim?
23 gü
Uzun süredir sigara kullanıyorum ve içime çekiyorum yani ama arkadaşlarım hep içtiğimde dalga geçiyor düzgün içmiyorsun dişlerin mahvolacak falan diyor ne gibi bir hata yapıyor olabilirim?
Sigara içmenin doğrusu yanlışı olmaz ve bir kere sigara içmek baştan yanlış bence. Çünkü Allah ın yarattığı bedene haksızlık ediyoruz ve ölüm diye adlandırdığımız sonu kendi ellerimizle daha yakın getirmiş oluyorsunuz.
Cevap
5Cevap
Onlar nerden içiyorlarmış özel mekanizmamı varmış vicütlarında😂😂
Ben içince hayran hayran bakıyorlar ders vereyim sana 😂
Çok çektiğin için veya ağzında tuttuğun içindir dumanı
Daha çok Çek diye yapiyolar kendine zarar verme
Arkadaşların s@ll@k. İçme zaten sigarayı
İçme
Arkadaşların mal
Derde bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?