Ben CP serebral plasi hastasıyım, ayrıca epilepsi hastalığım var ve nöbetlerim çok arttı. Sonra doktora gittim, filmlerde epilepsi çıkmıyor ama ben nöbet geçirmeye devam ediyorum. Nöbetlerimin de birazcık şüpheli olduğunu düşünüyorlar, psikolojik nöbet olabileceğini düşünüyorlar. Çünkü benim annemde epilepsi hastalığı vardı, küçüklüğümden beri ona tanık oldum, o da tabii psikolojik olarak bir etki yarattı ve hani bir terapi almamı öneriyor doktor. Ama yani benim psikolojik bir sıkıntım olduğunu düşünmüyorum ve hani diyelim gerçekten benim haberim yok ve benim bir psikolojik rahatsızlığım var, ben bunu nasıl anlayacağım? Doktor, o psikiyatri, psikolog bana nasıl bir teşhis koyacak acaba? Çünkü hani depresyon geçirdim tamam ama yani şu anlık iyiyim, o zaman ben niye nöbet geçiriyorum? Diyelim ki psikolojik, ben hâlâ hiçbir şey anlamadım.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar