1 ay

Duygusal çöküş mü yaşıyorum, asosyallik ve kendi kendine konuşma normal mi?

Son zamanlarda gerçekten kafayı yemiş durumdayım kendi kendime konuşmaya başladım normal olduğunu düşünüp kendimi sonradan avutmak iğrenç evde ders dizi müzik aile dışında hiçbir aktivite edinemiyorum çıkamıyorum dışarı iyice asosyal oldum nedeni bilmiyorum ama böyle hisseden var mı?
Duygusal çöküş mü yaşıyorum, asosyallik ve kendi kendine konuşma normal mi?
Cevapla