1 ay

Sağ tarafta kasık ve yan ağrısı, CRP 44, idrar yolu enfeksiyonu mu apandisit mi olabilir?

Sağlıkçı olan varsa yardımcı olabilir mi, 2 gündür sağ tarafım, yan ve kasık ağrıyordu, gelip gidiyordu. Dün şiddetlendi, bulantı oldu, acile gittim, idrar yolu enfeksiyonu dedi, tomografi çekti, kan aldı, idrar aldı, sonra ilaç yazdı gönderdi. Bugün eczanelere çok uzak yerdeyim, yarın alıp başlasam olur mu ve CRP 44 çıkmış, e-Nabız'da gördüm, çok korkuyorum, tehlikeli bir şey olur mu, CRP çok mu yüksek, apandisit riski var mı? Hâlâ idrar yolu deyip gönderince çok güvenemedim, bulantım, ağrım var ama idrarda yanma falan yok. Ve sadece sağ tarafta ağrı.

Sağ tarafta kasık ve yan ağrısı, CRP 44, idrar yolu enfeksiyonu mu apandisit mi olabilir?
Cevapla