
Her iki elimde kolda. Yanık izi gibi... Ama hiçbir şey olmadı.

Her iki elimde kolda. Yanık izi gibi... Ama hiçbir şey olmadı.
Merhaba, çok geçmiş olsun. Egzamaya çok benziyor. Son dönemde çok sık tükettiğin gıdayı bi ara kullanma, çok sık banyo yapma. Şampuan ve sabuna dikkat et. Derin düşüncelere dalıyorsan bi müddet ertele.
Cevap
4Cevap
Yeni kullanmaya başladığın ilaç barda onun yan etkisidir (belki)
Yani bize soracağına doktora gitsene
Köyde yaşıyorum gidemem..
Dedemde aynısı oldu basurmuş
Basur ne alaka elde basur mu çıkar slk
Kanser
Kes lan
Yazarmısın bana
Yaziym..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?