Etkili bir B12 vitamini iğnesi ve bugün de vuruldum, çok az şişlik var ve de sızı
1 ay
Evet, bu tamamen normal. B12 iğneleri kas içine yapıldığı için iğne bölgesinde şişlik, kızarıklık veya sızlama hissi olması beklenen bir durumdur. Genelde birkaç gün içinde kendiliğinden geçer. Şişliğe soğuk kompres yapabilirsin ama geçmezse doktoruna sorman iyi olur. Nadir ciddi yan etkiler de var ama anlattığın şikayetler çok hafif, o yüzden rahat olabilirsin.
Kimsin?
Cevap
4Cevap
İğne yapılırken kendini kasıyor isen o bölgede şişlik kızarıklık sızlama olması beklenir.
Kaç gün sonra geçer
Genelde 24-48 saat sonra sızlama ağrı yok olur.
Valla bu pazartesi bir tane hemşire vurdu o kadar hızlı vurdu ki iğneyi hâlâ o vurduğu yer ağrıyor kasları zedeledi
Kiminin eli ağır kiminin hafif. Kabadan yapıyorlar dimi
Evet
Kasma kendini yapılırken derin nefes sonra bittii
Yapıyorum ama o sizi yüzünden heralde çok hafif kasiyorum
İğneden bende garip olurum minnacık sey ama icim ürperiyor
geçmiş olsun.
bir kaç güne geçer. yani geçmiş olması gerekir.
Hap al dil altı işte ne ignesi
Aşırı düşmüş B12 son iki iğne kaldı onları da vurayım hap alcam
Noröal
İgne vurdurma dikkat et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?