Arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim herkeste benler olabilir normaldir ama mesela elinde veya ayağında veya parmağında olan var mı bende var ve bir risk oluşmasın diye şimdi de kötü mü değil mi bilmiyorum aldıracağım. Birkaç aya araştırdıkça korkuyorum kötü kötü şeyler çıkıyor
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Vücudun her yerinde olabilir korkmana gerek yok
Ayak biraz garip değil parmak arası
Her yerde olabilir
Et beni olarak yok ama normal ben var ayağımda
Merhaba acaba neresinde üstü mü parmak mı taban mı
Yanında ya iç tarafında gibi
Rengi koyu mu benimkiside baş parmak arasında küçük koyu normal ben et beni değil
Değil ya açık kahverengi gibi
Anladım sende bazen bak büyüme küçülmesine benimkisi arada diye anlayamıyorum
Ne gibi sıkıntısı olabilir ki hiç incelememistim
Değişirse renginde şeklinde veya kaşıntı cilt kanseri öncüsü oluyorlar erekenden alınırsa sorun olmuyor bende bilmiyordum sormadan farkedince araştırdım çünkü bana hiç sıkıntı vermiyordu
İnşallah bir şey olmaz ya sende çok kafana takma olmayacak şey de olur
Haklısın ben çok araştırdım kafam bozuldu
Takma kafana ya bir şey olsa hissedersin ztn
İlte ben aşırı takıyorum ya acaba hissel olarak hissediyor muyum
Yok ya sadece kafana takıyorsun
Uyuyacak mısın
Once bi dr göster o soyluyo zaten
Gösterdim kötü görünmüyor ne zamandan var dedi bende önce varsa da farketmedim parmak aramda diye dedim sürekli takip etmek risk açısından alınması daha doğru kafana takıyorsan dedi bende iki üç tanesini alma kararı aldım ama korkuyorum yine de
Demekki bi riski yok
Büyük benlerden mi bahsediyorsun
Hayır küçük kahverengi siyah olanlar
Korkulacak bir şey yok nerende var
Ayak parmak arası
Varr
Yazdığın için saol neresinde
?
Baş parmağımın yanında
Ayak mı seninse rengi nasıl ya da büyük küçük?