Üst dişimde acı var bir şey çiğneyince veya bir şey oraya temas edince, alt dişime değince acıyor ve 5-10 dakika geçmiyor acısı. Ağrı yok, apse yok, renk değişimi yok, kanala gitmiş olma ihtimali çok mu yüksek
1 ay
İçten çürüme başlamış ya da ilerlemiş olabilir. Kanal olup olmadığına diş hekimi ancak inceledikten sonra karar verebilir. Gecikmeden bir diş hekimine görünmeni öneririm.
Cevap
4Cevap
çürük kanala ilerlemiş gibi bir an önce diş hekimine görün kanal yaptır
Kanala ilerleseydi ağrı ve apse olurdu diye düşünmüştüm ben aslında, teşekkürler en yakın zamanda gideceğim
Çürük olabilir
Sende bastırma kanki 😅
Yanlışlıkla ağzımı kapatırken alt dişime değiyor veya yemek yerken alt dişimle çarpışıp acıyor kanki yoksa bunu düşünemedim değil
Dolgulu diş mi
Evet dolgu yapılmış bir dişti ama dolgum olmamış arada öok küçük boşluk kalmış hassasiyet yapıyordu
Evet sart
Yakında apse yapar
Dişlerini Sıkıyorsan Ondan Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?