Diş sorunum pek olmamıştı 26 yaşındayım 1 sene önce boşandım boşandıktan sonra stresten mi bilmiyorum ama dişlerimde çürük oldu 8 ay önce şiddetli bir ağrım oldu doktora gittim yirmilik dişim kırılmış çürümüş çekim dedi antibiyotik verdi iki günde geçti antibiyotik kullanmadım sonra bir iki kez daha ağrı oldu bir iki ay arayla en son 20 gün önce çok ağrıyınca çekim randevusu aldım ama cenazemiz oldu iptal oldu şimdi on gün sonraya randevu bulabildim ama şu an sızı var ağrı kesici gerektirmiyor ama sızlıyor ve midem bulanıyor çok korkuyorum panik atağım da var enfeksiyon kana karışırmış bulantı yapıyor olabilir mi çok yemek yiyemedim bugün dişimden ama ondan mı bilmiyorum çürük diş ciddi sağlık sorunları yapar biliyorum ama on güne kadar tehlikeli bir şey olur mu midem falan bayağı kötü panik ataktan çok korkuyorum
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum Dis Doktora gidin
Korkulacak bir şey olduğunu düşünmüyorum herhangi sistemik bir rahatsızlığınız var mı enfektif endokardit veya kalp rahatsızlığı gibi? Ben diş hekimiyim sorabilirsiniz
Gerçektenmi bildiğim kadarıyla yok. Rahatsizligim astımım var enfeksiyon değilde 2 ay önce kan tatilinde crp değerim 19 çıkmıştı disim derin çürük herkes çok Korkutuyor burada kalbe vurur falan diye midem çok kötü şu an
İsimden belli oluyor diş hekimi olduğun ahshshhaa yok lentülo
Fistül veya apse tarzı bir şey var mı dişin bulunduğu bölgede gece ağrısı oluyor mu? Vurmaz merak etmeyin. Korkulacak bir şey yok
Lentülo kulağa hoş gelmiyor shshsh
Diş eti hafif şiş gibi ama ağrı çok şiddetli değil yani elmacık kemiklerim ağrıyor ağrıdan ziyade huzursuz keyifsizlik var ve çürük 8-9 aydan beri var oyuzden korktum zaten uzun zamandır tedavi edilmedi diye şimdiye kadar ki ağrıları ağrı kesicilerle atlattım antibiyotigede başlamak istemedim dişçi en son kontrolde 20 gün önce yani diş ölmüş dedi tehlikeli bişey olur mu diyince ağrı olabilir demişti cenazeden falan dolayı kaldı işte bu sürede bide diğer taraftaki dişim kırıldı bir anda yemek yerken oda agrimiyordu on gündür on gün kadar önce kırılmıştı bugün ağrıdı iki taraftada ağrı var yani Şu an ama yirmilik olan daha kötü dayanılmaz ağrı değil ama çok rahatsız ediyorum huzursuz ediyor herkeste kana karışır diş çürüğü enfeksiyonu diyince çok korktum antibiyotik var ama baslasammi napsam ya
Yaygın bir şişlik yoksa kullanmanıza gerek yok. Siz de daha çok stres hakim ama korkmanıza hiç gerek yok. Filminiz olsaydı bakardım sorunun ne olduğuna
Filmim yok maalesef klinik olduğu için e Nabiza düşmüyor. Ama çok korkuyorum belki tuaf gelir ama ilk diş cekimim olacak sigara içmeden on dakika duramıyorum nasıl durcam çekimden sonra bilmiyorum
Birkaç gün sigara kullanmamanız gerekecek
Ve gece ağrısı olmuyor yani şöyle bu diş 8 ay önce ağrıdı bir günde geçti ağrı kesiciyle iki ay sonra bidaha ağrıdı iki üç gün düzensiz antibiyotik kullandım bir iki günde yine gecti en son 20 gün önce çok şiddetli ağrıdı ağrı birden. Geliyordu buz falan koyup ağrı kesici aldım zor geçiyordu oda 3-4 gün sürdü işte şimdi bir iki gündür yine huzursuz etmeye başladı birde şöyle bir sorun var diğer taraftaki dişte kırık bu çekilince yemeği nasıl yiycem of kafam çorba gibi oldu korkudan çok ilaç içmek istemiyorum mecvur olmadıkça dayanamz olana kadar evde ağrıyı hafifletecek ne yapabilirim doğal yollardan
İlk çekildiği gün kullanmasam yetmezmi ya 😅
Artık o dişin çekilmesi şart kombine antibiyotik kullanabilirsiniz doğal yollardan ağrıyı kesmeniz imkansız. Anca bir süre kesilir?
Ama randevuya kadar sorun olmazmı diyosunuz
Olmaz merak etmeyin
Çok teşekkür ederim
Rica ederim geçmiş olsun
Bundan ye iyilesirsin
Kız midem bulanıyor zaten ama olsa yerim valla 😅
Bir şey olmaz rahat ol. Panikatak oldupu için böyle düşünmen normal ama 10 güne kadar bir şey olmaz
Bulantidan korkuyorum ya
Tm ilacı kullan agrı bitince hemen randevu al cektir onu
Enfeksiyon yapar
Geçmiş olsun çürük yere karanfil koy uyuşturur
Ağrı yok şu an sızı var bulantı var
Onlar normal bulantı enfeksiyon dan dolayı yapar antibiyotik kullanımı sonrası olur öyle
Karanfil yağı kullan