Yaşadığınız yerdeki doktorların bi sorunu olabilir mi çünkü ben tıp okuyorum ve büyük bir şehire giderseniz çok güzel bir şekilde yapabilirler ki mikro cerrahi çok gelişti artık çok daha kolay yapılıyo bu operasyonlar
M*dipolde fizik tedavi gördüm orada ki doktor hiç anlamdı beni enef genetik bir rahatsızlığım var kolumda bir kemiğim yok alındı küçükken o yüzden enefide bilen bir doktor olmalı ki yardımcı olabilsin
şu an öyle bi uygunluğum yok maalesef ama tedavi durumları nasıl acaba ben bu ameliyatı olurken çok bilinmiyordu, şimdi daha çok bilinen bir durum. Birde korkuyorum çünkü çok rastlanan bir durum olmadığı için insanlar kobay olarak kullanıyor biraz.
Ya evet çünkü birbiri ardına gelen iki nadir hastalık denk gelmiş çok geçmiş olsun evet çok pahalı ben donanım anlamında iyi olduğu için söyledim ama en iyisi Bilkent şehir hastanesidir
Donanım konusunda doğrudur, ama fiyat konusunda oldukça yüksekler dediğiniz gibi. Biz burada mı doktorlara sorduğumuzda (ablamin boyun kısmında var lekeleri ve sık sık ) boyun kısmında olduğu için çok kanama olur ve sonucu istediğiniz gibi olmayabilir dendi. Ondanda cesaret edemedik birde en zor bulunan kan grubu çünkü.
Yo yo kesinlikle atın diye söylemedim ben sizi yanlış yönlendirmemek adına söyledim çünkü takdir edersiniz ki cilt ile ilgili konuları görmeden bilemem ona binaen söyledim yoksa lütfen yanlış anlamayın ayrıca evet toplumumuz çok acımasız
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evet uzmanım bu konuda, durumun ne vaziyette, sürekli egzersiz yapman lazım, ciddiyse kesin iyi bı doktor laizm
Kaç defa gittim doktora ama eşli hali gibi olmadı
Eski*
Ankara da isen yardım ederim eskisinden de güçlü olabilir
Orada değilim
Anladım çok geçmiş olsun, bol bol egzersiz yap eskisinden de güçlü olursun
Yapıyorum ama pek yaramıyor teşekkürler
Yani fizik tedavi ile yaramadıysa cerrahi müdahale ile tamamen düzelebilen bir rahatsızlıktır
El cerrahisine gittim bu halinden daha iyi yapamayız dediler ama ben parmaklarımı kaldıramıyorum rahat hareket ettiremiyorum
Yaşadığınız yerdeki doktorların bi sorunu olabilir mi çünkü ben tıp okuyorum ve büyük bir şehire giderseniz çok güzel bir şekilde yapabilirler ki mikro cerrahi çok gelişti artık çok daha kolay yapılıyo bu operasyonlar
İstanbul'da yaşıyorum ve el cerrahisi Anadolu yakasında iki tane var onların bir tanesine gittim ve böyle söylediler. İki kere fizik tedavi gördüm.
Elinizde ne kadarlık bir kontrol kaybı var
Ve özel hastaneyede gittiniz mi
Elimin parmaklarını kaldıramıyorum düşüyor özel hastaneye gitmedim çünkü farklı bi durumum daha var ve özeller bu konuda pek yetkin değiller
Yani özeller evet para tuzağı olabiliyo bazen ama en yetkin doktorlar orada olabiliyo durumunuzu bilmiyorum ondan tam yorum yapamadım o yüzden
M*dipolde fizik tedavi gördüm orada ki doktor hiç anlamdı beni enef genetik bir rahatsızlığım var kolumda bir kemiğim yok alındı küçükken o yüzden enefide bilen bir doktor olmalı ki yardımcı olabilsin
Ailevi Akdeniz ateşini söylüyosun benim annemdede var
Bizzat yaşıyorum
Yok o değil benim klavye yanlış yazmış Nörofibromatozis (nf)
Nf benim yazdığım makalede onun hakkında şuanda tezim onun üzerine Ankara 'ya gelirsen çok yardımcı olucak hocalarım var emin ol sadece bir öneri tabi
şu an öyle bi uygunluğum yok maalesef ama tedavi durumları nasıl acaba ben bu ameliyatı olurken çok bilinmiyordu, şimdi daha çok bilinen bir durum. Birde korkuyorum çünkü çok rastlanan bir durum olmadığı için insanlar kobay olarak kullanıyor biraz.
Ankaranın neresi acaba birde
Evet size çok hak veriyorum öyle düşünmeniz normal
Ankara Bilkent şehir hastanesi, Medicana İnternational (özel ve pahalı) ve Hacettepe hastanesi en donanımlı hastanelerdie
Ben galaya fizik tedavi görmeye gittiğimde başıma altı tane doktor gelmişti.
Tamam teşekkür ederim medicana özellerin içinde en pahalı olanı zaten burada da öyle
Peki leke olarak çözebilmek durumları nasıl, et beni olarak sık sık lekeler de oluyor. Ameliyat edebiliyorlar mi onun hakkında bilginiz var mı?
Ya evet çünkü birbiri ardına gelen iki nadir hastalık denk gelmiş çok geçmiş olsun evet çok pahalı ben donanım anlamında iyi olduğu için söyledim ama en iyisi Bilkent şehir hastanesidir
Onun hakkında lekelerin neden olduğunu ve neye benzediğini görmem lazım
Donanım konusunda doğrudur, ama fiyat konusunda oldukça yüksekler dediğiniz gibi. Biz burada mı doktorlara sorduğumuzda (ablamin boyun kısmında var lekeleri ve sık sık ) boyun kısmında olduğu için çok kanama olur ve sonucu istediğiniz gibi olmayabilir dendi. Ondanda cesaret edemedik birde en zor bulunan kan grubu çünkü.
AB mi ablanız ve dediğim gibi şimdi lezyonların nasıl olduğunu görmeden tam yorum yapmam doğru olmaz sizide yanlış yönlendirmek istemem açıkcası
B- kan grubu onun adına atamam çünkü onun çok üzüldüğü bir durum takdir edersiniz ki toplumumuz bu konuda oldukça acımasız
Yo yo kesinlikle atın diye söylemedim ben sizi yanlış yönlendirmemek adına söyledim çünkü takdir edersiniz ki cilt ile ilgili konuları görmeden bilemem ona binaen söyledim yoksa lütfen yanlış anlamayın ayrıca evet toplumumuz çok acımasız
Yok yok ben sizin demek istediğinizi anladım, yorum yapabilmeniz için sadece söyledim onu. Keşke olmasa ama. Teşekkür ederim.
Ne demek rica ederim
🤗
İlk defa duydum ne gibi belirtileri var