Şarjdayken durduk yere telefonuma sıvı bulundu diye bildirim geldi ben de acil geçersiz kılmaya bastım ne yapacağım şimdi?
2 ay
Şarjdayken durduk yere telefonuma sıvı bulundu diye bildirim geldi ben de acil geçersiz kılmaya bastım ne yapacağım şimdi?
Fazla ısınmadan kaynaklı terleme, nem yapabiliyor ya da sansör hatası olabiliyor.
Şarjdan çekip bir iki saat kadar bekleyip tekrar şarja tak nem terleme varsa kurumuş olur zaten bu sürede
Sıvı bulundu dıye sınır krızı gecırıyorum
Napmamı onerırsın
Bırde canım gıbı kapat yerıne geçersız kılmaya bastım
Cevap
3Cevap
Bende de oluyor sorun yok
Ee nasıl duzeldı
Yapma. Kurut makine ile oyle kullan. Islanmistir
Telefon boşalıyo olabilir
İlk defa duydum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?