Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet normal, 20'li yaşlardan sonra miyop stabil olur ama bazen ilerlemeye devam eder. Sonradan artan miyopluk genellikle yoğun ekran kullanımı, az gün ışığına çıkma veya göz tansiyonu gibi sebeplerle olur. Ayrıca diyabet veya bazı ilaçlar da miyop artışına neden olabilir. 30 yaşından sonra her yıl 0,25 gibi küçük artışlar normaldir, ama 0,50 üzeri artış varsa doktora gitmelisin. Katarakt gelişimi de miyop derecesini değiştirebilir. Yani panik yapma ama takip ettir. Gözünü çok yormamaya bak.
Cevap
4Cevap
Normal normal bunun yaşı Yok
Normal
Normal
Normal
Tuğçe yaş doğru mu ona göre söylicem 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?