Arkadaşlar burnumda sorun var temizliyorum fakat uyurken tekrar tıkanıyor, yorganı üstüme çekince nefes alamıyorum, sürekli doluyor
2 ay
Bahar alerjisi olabilir. Aynı durumda kbb gittim. Şiddetli bir alerjik rinit yaşıyorum polen kaynaklı. İlaçlar verildi. Bir antihistaminik, bir burun spreyi, ve serum, şırınga. Serumla yıkama yapıyorum yatmadan önce veya dışarıdan geldikten sonra. şu an burnun açık. Dünya varmış modundayım. Bence çile çekme baktır bir kbb uzmanına.
Tskr
Cevap
1Cevap
Bu aralar herkes hasta oluyor ayrıca burun spreyi kullanmaktan başka mantıklı bir şey yok gibi
Kullanıyorum , gecen berbere gittim başımı egdi saçımı yıkıyor nefes alamadım boguluyorum zannettim , adamda kafamı bastırıyor kafamı zor çıkardım
Benim yine başladı bir ara gecmisti
Gecmiş olsun
Teşekkür ederim seninde
burun eti olabilir ya da alerji
Kemik kıkırdak eğriliği olabilir konka şişmesi olabilir KBB polk şart
Burnunda et vardır baktırsın mı
Olabilir
Burun açma aparatları var onlardan alabilirsin
Tskr , onları deneyeyim birde
Rica ederim
Burun deliklerine işim açılsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?