Son zamanlarda çok fazla yiyorum, sürekli şekerli şeyler istiyorum bu neyden kaynaklanıyor?
2 ay
spor yap iyi gelir isteğe de. Endorfini şeker tüketerek reels kaydırarak elde etmeye çalışıyorsun. Sporla da elde edebilirsin. Şekere olan bağımlılığın da azalır
Nereden bildin reels de kaydırıyorum çok boşta kalınca
Herkes kaydırıyor da ekran süren çoksa tam olarak bu kalıba uyuyorsun.
Ders çalışırken ara verip giriyorum
Cevap
5Cevap
mutsuzluk sevgisizlik
Farkındayım
Kullandığın antidepresan var mı? Onlarda tatlı ve yemek isteğini arttırıyor. onun dışında stresli ve mutsuzsan sebebi Buda olabilir
İlaç kullanmıyorum ama stresli ve mutsuzum genel olarak
Ne mesela
İnsülin düşüyor şekerli yiyorsun şeker hastası olma dikkat et
Kan verecem yarın
Geçer geçer bu da geçer
Anladım
Deprasyon regl dönemi olabilir
Evette
Regl dönemi veya bastırılmış stres..
Regl olmadım
Bastırdığım duygular bitsin istiyorum
Nasıl
İstersen özelden yazabilirsin
Duygusal açlıktan olur
Nasıl iyi gelir
Kş takibi yap
Açlıktan olur
Aç değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?