Sabah dolgu yaptırdım, sanki dişim çok yüksek ya da bana öyle geliyor. Böyle bir şey olur mu, tekrar gitmeli miyim? Hata varsa tekrar para ödeyecek miyim, ilk kez dolgu yaptırdım
2 ay
İğne filan vuruldun ya biraz öyle hissedersin geçer sonra. Eğer ertesi gün de geçmezse mutlaka git aynı dişte problem olduğu için para ödememen gerek gitmeden ara ama haber ver
Cevap
4Cevap
Bugün dursun belki uyuşukluk etkisidir ama yarında devam ederse git. Bu ondan kaynaklı olduğu için ücret talep edemez.
Git tekrar düzeltsin. ne biçim iş yapıyor bunlar
Yeni yaptırdıusan birkkaçgğn kullan yoksa git
Zamanla düzelir o
Tekrar git yüksek olan yeri alırlar
Mutlaka git. Düzeltir dişçi
Olabilir git tekrardan onlar düzeltir
Zamanla gecet
Zamanla oturur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?