Prospektüs okumaktan acizim, ondan böyle bi soru soruyorum
2 ay
Prospektüs okumaktan acizim, ondan böyle bi soru soruyorum
Kağıdı okuyamiyorsun ama buraya sorabiliyor musun yani
yok olm bi dur, bu tarz saçma sapan soruları soranlara laf sokmalı bi soru bu, yoksa bişiyim yok. Parolun olayını biliyom, sağlıkçıyım zaten ama sen laf sokmaya devam et dslfkdisf bana girmiyo bu tarz soruları soranlara giriyo
Bişey olmaz
ölcem
Bişey olmaz yat uyu geçer.
uykum yok
Yardımcı oldum sana sen bilirsin
diğer kulağım da kanıyo napçam ya
Cidden mi şaka mı
şaka, boş yapıyom
Zamanımı çaldın
sıkılıyom ama napim, kendimi pıçaklicam sıkıntıdan
Ben de öyle ama canım tatlı
Benim de tatlı, mecazen pıçaklıyom sonra hayalimde organlarım saçılıyo onları geri toplayıp dikiyom falan, öyle eğlenen bi ruh hastasıyım sdlfkşsdfgds
Derdi veren şifasını da veriyor
ifit, hayal gücüm <3 ben
Aynen bizde nasipleniyoz saolasin
Kaç yil oldu ornitorenk bu sitede
10 yıl, 3650 küsür gün (yuvarlanmış), ömrümü yidi ömrümü
Vayss be
eskiden çokseldi (eskiden buralar dutluktu şimdi b*k götürüyo)
Biliyorum eski haline yetişmistim dutluktu ve mutluyduk
sen ne zamandır burada zamanını hitlerin yahudileri katlettiği gibi katlediyosun
Shsjdj 7 yıldır itinayla devam ediyor
Site kapansa da kurtulsak, narkotik gibi yemin ediyom. Hem iğrenç hem bağımlılık yapıyo sdlkfids
Hshhdd bu defa son diyorsun ama kaçıncı sondu hatırlamıyoruz
kesinlikle, kapatmasam hesapları master olmuştum şimdiye
Admin olmustun sen bende Uber falan olurdum herhalde
bi zamanlar überdim iksdlfis
Daha ne işe yaradiklarini bilmiyorum o derece
işsizlik düzeyi, daha çok yetkili mod oluyon falan vs vs vs vs vs vs vs
Hayırlısı yav ornitorenk
40 a bastığımızda da burada böyle dolanacak mıyız sence
hayır o zamana site kapanır, ben öğrenciyken gelmiştim buraya ilk, mezun oldum işkolik oldum kariyer basamaklarını ciyaklaya ciyaklaya t ırmandım hala buraya giriyom. Site illa batar ölür kanser olur anası babası ölür.
Eğer öyle olursa anılarımız da sonsuz veri dehlizi icinde kaybolup gider zaten djfjd
Ne anısı yav tam bir zaman katliamı
Gitsin, site korku filmi gibi. Yavşayan yavşayana, kendine yavşayanı bile gördüm o derece. İnsan kendisine yavşar mı ya te allam yareppim
Hahahaah
Cevap
1Cevap
Baş ağrısı için mi aldınız acile gidin.
yok ya hobi olarak içiyom genelde
Niye başka ağrın olamaz mı? Komik değil ciddi bir durum olabilir
İlaçtan olduğunu düşünmüyorum
Doktor git hemen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar