Dolgularım bile artık acıyor, nasıl düzelecek bilmiyorum
2 ay
Bunun ana nedeni içinizde bastırıp dışınıza vuramadığınız duygular ve diş yapınıza zamanla zararı olur bu yüzden hiçbir şey yapamıyorsanız sık sık içinizdekilere ya kâğıda yazın sonra yakın onu ya da yalnız kaldığınızda ses kaydına alıp anlatın sonra silin zamanla kısmen rahatlatır ama net çözüm isterseniz mutlaka destek şart
🙏🏻🌸
Bende hem yeme bozukluğumdan kaynaklanan diş çürüğü hem de bruksizm vardı. Dişlerim çıt çıt kırılırdı uykumda. Ağrıya uyanırdım. Çok aksatmadan doktora görün bence. Gece plakları oluyor, o olmazsa da dolgu mu ne yapıyorlar yanaklara bunun için sanırım. Bir şekilde çözülür. Ama ciddi bir şey bu bayağı.
Sana da çokkk geçmiş olsun 💗
Aynı sorun bende de var, gece plağı kullandım çok rahatladım. Bir an önce diş hekimine git, sana özel bir plak yapar, hem dişlerini hem dolgularını korur.
Cevap
30Cevap
bende yok geçmiş olsun
Çok nadir olur da arkadaşımda vardı. Psikolog önermişti diş doktoru
Bir yanma var sende 🙄
Dişlerin için aparat almalısın sıkmaya karşı
Yoksa yatakları genişler ve ileride sağlam düşün düşebilir.
Yerinde duramama sinirin nedeni beklenin çok çok yüksek biri var galiba belliki iletişim problemi yaşıyorsun 🙃
Kayropraktik iyi geliyor diyorlar videolarını gördüm ama gitmek nasip olmadı
gece plağı kullan istanbuldaysan doktor tavsiye edebilirim
Ben öyle diğilim ama öyle insanlarla uyudum dişide kırılmıyor öyle bi sıkıyorkii çok ses çıkıyor
Bunun için ağızlık yapılıyor özel diş kliniklerinde.
Bunun protezi mi silikonu mu ne vardı gece uyurken ağıza yerleştiriliyor. Onu bi araştır.
Aşırı Stres yaptığın konuyu çözmelisin. Diğer türlü her şey faydasız
Çok geçmiş olsun. Bu durumda doktor ile görüşmen en sağlıklısı olacaktır.
Dolgu yapmadan kanal detavi olmadın mı sinir damarları alınıp dolgu olunca sonrasında ağrı olmaz
Geçmiş olsun diş gerçekten mahvediyor
Bu arada sana birkaç şey sormak istiyorum düşüncelerini öğrenmek istiyorum @kockadin
İleri seviyede Tme problemin, kas ağrıların da olur. Hayatında stres varsa ondan kurtulmaya çalış. Botoks, şeffaf plak çözüm olabilir
Protez kısmında plak yapılır, botoks etkisi kısa süre sonra geçer
Doktora git plak verirse kullanma boksorlerin kullandigi agizliklardan al
Stresten olabilir relaks ol biraz
Merhaba bende koç burcuyum birşeyler sorabilir miyim
Var evet bende bu şikiyatten gittim ağzımın içine aparat verdiler uyurken
massater botoks
Sanırım plak veriyorlar bunun için
Ağızlık taktın mı sporcuların kullandığı
Masater dolgu bunun en iyi cozumu
Doktora gitmelisin bence.
Neye canını bu kadar sıkıyorsun koç kadını
1 haftadır var bende de sol taraf felaket ağrıyor
Doktora görünmelisiniz.
Benim de dişlerim ağrıyor bu yüzden
Botoks yaptır yaptır da plak kullan.
Şükür bende yok
geçmiş olsun
Fakülteye git çebe cerrahisi bölümüne
Benim de öyle
Boksör dişliği tak
Doktora danışabilirsin
Dis plağı
Düzelmez
E o basit gece plagı yaptır devlet hastanesjnde
Geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?