2 ay

Regl döneminde ağrı kesici geçirmiyor, kistim de var, bu ağrı ciddi bir durum olabilir mi?

Regl oldum. Her ay çok ağrım olur ama sanki bu ay daha çok gibi. Ağrı kesici içtiğim halde geçmedi. Ağrı azalmadı bile hatta daha da arttı. Daha önceki birkaç ay kusma da oluyordu şu anda sadece bulantı var. Ayrıca yumurtalık kistim de var. Ne yapsam geçer ve ciddi bir durum olabilir mi?
Regl döneminde ağrı kesici geçirmiyor, kistim de var, bu ağrı ciddi bir durum olabilir mi?
Cevapla