Sağlık 2 ay Reflüm var diye herşeyi kısıtlı yiyorım kötü değil mi? YujiroHanmaaa Takip Et Yoda Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Of ulan uç of Güncellemeler2 ay Yemek yiyemiyorum ya Güncellemeler2 ay Ne pis bişi Reflüm var diye herşeyi kısıtlı yiyorım kötü değil mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Kogarashi Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% 2 ay Bende de vardı diyeti çok kötü baharat bile yasaktı biraz dayandım yaptım azalınca geri bıraktım diyeti 0 6 Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Benimki çok üst ya boğazım nefesimi kesiyor Yorumla Kogarashi 2 ay Geçmiş olsun. Acil şifa bulursun inşallah aşırı berbat bir şey bilirim Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay He ya valla Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Kaslarım ericek bunujm yüzünden sjjd Yorumla Kogarashi 2 ay Aman aman bişi olmasın kaslara fkpfmfkfof Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Djsjjd inşallah dua et djdj Yorumla
___Justimagineit Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 2 ay Geçmiş olsun kötü mide ile ilgili olan tüm problemler kötü maalesef ben de de gastrit var 0 16 Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Teşekkür ederim valla her türlü kötü ya yemek yiyemiyo insan Yorumla ___Justimagineit 2 ay Kalıcı mı ilaç falan kullanmıyor musun? Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Kullanıyorum 1 hafta kullandım etki etti gevşedim bıraktım sjdj 2 3 gün sonra tekrar başladım kötü olunca 1 ay kullanmak lazımmış Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Önceden yoktu bu durum Yorumla ___Justimagineit 2 ay Bırakma düzenli kullan geçer inşallah Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Geçer ya ağır hastalık geçirdim onun yan etkileri hep Yorumla ___Justimagineit 2 ay Geçmiş olsunn Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Sağol😀 Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Sanada geçmiş olsun Yorumla ___Justimagineit 2 ay Thanks benim ki düzeldi ben düzenli kullandım ilaçlarımı 6 ay ksmsms Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Sjsjjd o benşm yerimede ye lahmacun sjdj Yorumla ___Justimagineit 2 ay Ya sen yiyemiyor musun hiç yerim yerim 1 tane nsnssjs Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Ahhshs yok işte yiyebilsem ağlamam ki jsjd yediğim an kötü oluyorum😀 Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay 1 tane olmaz 3 4 tane ye doymam ben Yorumla ___Justimagineit 2 ay Bana çok gelir mdmdndns ilaçlarını kullan yersin Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Sjsjjd oho olmadı peki öyle olsuj dnjd Yorumla
hil_al00 Takip Et Xper 4 Yaş: 19 2 ay Baharatı keseceksin yağlı ve salçalı da yemiyceksin mideyi doldurmıycaksın bende de var çok kötü bir şey dikkat edince gelmiyor 0 13 Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Ya benimki birde boğaza kadar geliyor normal reflü değil birde Yorumla hil_al00 2 ay Evet benim de boğazım tahriş ya mide tahriş var boğaza geldiğine göre ya da kapakçık geniş baharatlı yeme acı vs nanede ve limonda tahriş yapar 1 ay kendime gelemedim limondan Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Böyle nefesi kesiyor öksürük yapıyor abo ölüyorum sanıyorum Yorumla hil_al00 2 ay Evet gıcık öksürük balgam yapar 6 aydır gelmiyor çok şükür boğazımda yutkunmada zorlukda oluyordu boğaz yanması tahin ye ve elma iyi gelir Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Mesela sende böyle nefes darlığı yapıyo muydu sanki boğazını sıkıyorlar gibi his Yorumla hil_al00 2 ay Yanma oluyordu en çok gıcık psikolojik olarak kötüydü yemekten sonra yatmamaya dikkat et reflü yukarı çıkar Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Bende nefes darlığıda yapıyor Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Yoksa başka bir şey mi var ya djdj Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Mesela derin nefes alırken gögüs ağrısı oluyor muydu Yorumla hil_al00 2 ay Hayır yokk Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Seninki ile benimki darklı o zaman benimki boğaz reflüsü Yorumla hil_al00 2 ay Benimde boğaz reflüsğ midem de sorun yok boğazım dilimin arkası kabarmış boğaza veriyor sorun orada Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Öyle işte bende ekstra nefes darlığı yapıyor balgam oluyor ağzıma yemek geliyor sürekli boğaz temizleme isteği oluyor atak olunca nefesim daralıyor Yorumla
_1utarix1_ Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 2 ay Kötüymüş 0 9 Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Berbat Yorumla _1utarix1_ 2 ay Evet üzücü Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Üzücü ki ne üzücü yemek yiyemiyorum Yorumla _1utarix1_ 2 ay Geçince yersin Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay 1 ay oluyor ya geçmiyor of Yorumla _1utarix1_ 2 ay Geçer geçer Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Zor zor Yorumla _1utarix1_ 2 ay Neyseğğğğ Yorumla YujiroHanmaaa 2 ay Bajs e peki Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bende de vardı diyeti çok kötü baharat bile yasaktı biraz dayandım yaptım azalınca geri bıraktım diyeti
Benimki çok üst ya boğazım nefesimi kesiyor
Geçmiş olsun. Acil şifa bulursun inşallah aşırı berbat bir şey bilirim
He ya valla
Kaslarım ericek bunujm yüzünden sjjd
Aman aman bişi olmasın kaslara fkpfmfkfof
Djsjjd inşallah dua et djdj
Geçmiş olsun kötü mide ile ilgili olan tüm problemler kötü maalesef ben de de gastrit var
Teşekkür ederim valla her türlü kötü ya yemek yiyemiyo insan
Kalıcı mı ilaç falan kullanmıyor musun?
Kullanıyorum 1 hafta kullandım etki etti gevşedim bıraktım sjdj 2 3 gün sonra tekrar başladım kötü olunca 1 ay kullanmak lazımmış
Önceden yoktu bu durum
Bırakma düzenli kullan geçer inşallah
Geçer ya ağır hastalık geçirdim onun yan etkileri hep
Geçmiş olsunn
Sağol😀
Sanada geçmiş olsun
Thanks benim ki düzeldi ben düzenli kullandım ilaçlarımı 6 ay ksmsms
Sjsjjd o benşm yerimede ye lahmacun sjdj
Ya sen yiyemiyor musun hiç yerim yerim 1 tane nsnssjs
Ahhshs yok işte yiyebilsem ağlamam ki jsjd yediğim an kötü oluyorum😀
1 tane olmaz 3 4 tane ye doymam ben
Bana çok gelir mdmdndns ilaçlarını kullan yersin
Sjsjjd oho olmadı peki öyle olsuj dnjd
Baharatı keseceksin yağlı ve salçalı da yemiyceksin mideyi doldurmıycaksın bende de var çok kötü bir şey dikkat edince gelmiyor
Ya benimki birde boğaza kadar geliyor normal reflü değil birde
Evet benim de boğazım tahriş ya mide tahriş var boğaza geldiğine göre ya da kapakçık geniş baharatlı yeme acı vs nanede ve limonda tahriş yapar 1 ay kendime gelemedim limondan
Böyle nefesi kesiyor öksürük yapıyor abo ölüyorum sanıyorum
Evet gıcık öksürük balgam yapar 6 aydır gelmiyor çok şükür boğazımda yutkunmada zorlukda oluyordu boğaz yanması tahin ye ve elma iyi gelir
Mesela sende böyle nefes darlığı yapıyo muydu sanki boğazını sıkıyorlar gibi his
Yanma oluyordu en çok gıcık psikolojik olarak kötüydü yemekten sonra yatmamaya dikkat et reflü yukarı çıkar
Bende nefes darlığıda yapıyor
Yoksa başka bir şey mi var ya djdj
Mesela derin nefes alırken gögüs ağrısı oluyor muydu
Hayır yokk
Seninki ile benimki darklı o zaman benimki boğaz reflüsü
Benimde boğaz reflüsğ midem de sorun yok boğazım dilimin arkası kabarmış boğaza veriyor sorun orada
Öyle işte bende ekstra nefes darlığı yapıyor balgam oluyor ağzıma yemek geliyor sürekli boğaz temizleme isteği oluyor atak olunca nefesim daralıyor
Kötüymüş
Berbat
Evet üzücü
Üzücü ki ne üzücü yemek yiyemiyorum
Geçince yersin
1 ay oluyor ya geçmiyor of
Geçer geçer
Zor zor
Neyseğğğğ
Bajs e peki