Sağlık 2 ay Ikinci derece yanık izi kalmaması icin ne yapmaliyim, hangi krem ve yöntemler ise yarar? Bringebær Takip Et Xper 5 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Arkadaşlar bacağımda ikinci derece yanık oluştu kaynar sudan dolayı, şimdiden kalacak izi düşünüyorum, iyi gelen bir şey biliyor musunuz? Ikinci derece yanık izi kalmaması icin ne yapmaliyim, hangi krem ve yöntemler ise yarar? Cevapla Krem Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
guneyliyolcu16 Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 100% 2 ay Kantaron yağı, ve göçmenlerin kullandığı bir yağ var ama 1 0 Yorumla
xkurgucuXadamx Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 100% 2 ay Bi krem vardı adını tam hatırlamıyorum ama çok iyi geliyordu 1 0 Yorumla
evlikedi Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 97% 2 ay Bir krem var eczaneye gitsen direk onu verir ameliyat izi , yanık izinde etkili. Hakiki kantaron yagi da cok etkili yanikta 0 1 Yorumla Bringebær 2 ay Teşekkür ederim kantaron yağını da demicemm Yorumla
kiraztanesi Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 2 ay ısparta şarkikaraağaçta yapılan yanık kremi var internette şarkikaraağaç yanık kremi diye yazarsanız yemin edebilirsin çok faydası olur 0 3 Yorumla kiraztanesi 2 ay temin edebilirsin Yorumla Bringebær 2 ay ilk defa duydum teşekkür ederimmm Yorumla kiraztanesi 2 ay rica ederim geçmiş olsuninsanlar özel olarak bu kıremi yapan kadının yanına gidiyor şifa için Yorumla
TRAKYALI591 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% 2 ay Geçmiş oldun geçmişte benimde bacağım yanmıştı babaannemin karışımı vardı çok iyi gelmişti 0 4 Yorumla Bringebær 2 ay teşkkür ederim yaa neydi acaba Yorumla TRAKYALI591 2 ay Zeytinyağ ile kireci karıştırmıştı çok iyi geldi Yorumla Bringebær 2 ay aa tamam teşşekür ederim Yorumla TRAKYALI591 2 ay Rica ederim zeytinyağ sür belki iyi gelir Yorumla
Shaldoncooper Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% 2 ay Aktara git yanık için krem verir iz kalmaz hiç eczane ilacı falan uğraşma 0 1 Yorumla Bringebær 2 ay tamamdır teşekkür ederim Yorumla
olgunerkek4747 Takip Et Xper 5 Yaş: 47 2 ay Yanık ızi kalmayan yontemler var. Acı verıyor ama ız kalmıyor 0 2 Yorumla Bringebær 2 ay kremle halletmek istiyorum yaa Yorumla olgunerkek4747 2 ay Kremle iz kalmadıgını fayda ettıgını duymadım Yorumla
lastkiss07 Takip Et Xper 4 Yaş: 110 2 ay Geçmiş olsun. Kantaron sür. Bu arada yaparmisin bana 0 0 Yorumla
ThisTimeForReal Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 100% 2 ay Doktora gittiniz değil mi? 0 2 Yorumla Bringebær 2 ay evet ama iz için gidemedim Yorumla ThisTimeForReal 2 ay Kaldı mı iz? Çok geçmiş olsun. Başka bir soruda yorumu beğenince profilde gördüm çok üzüldüm Yorumla
Berat06905 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% 2 ay Sağlık konusunda 521 cevap paylaştı. Kardeşimde maalesef kaldı 0 3 Yorumla Bringebær 2 ay çok mu gözüküyor ya krem kullandı mı Yorumla Berat06905 2 ay Belli tabiki yanik izi krem kullandimi bilmiyorum küçüktük Yorumla Bringebær 2 ay yaa offf Yorumla
Gizli Üye (25-29) 2 ay Bian önce doktora gtseydin gittinmi 0 7 Yorumla Bringebær 2 ay gittim alkollü bezle tüm ölü deriyi kaldırdı mahvetti beni Yorumla Cevap sahibi 2 ay Hadiya şu an nasılsın Yorumla Bringebær 2 ay geçti şükür iziyle uğraşıyorum Yorumla Cevap sahibi 2 ay Geçmiş olsun Yorumla Bringebær 2 ay teşekkür ederimm Yorumla Cevap sahibi 2 ay Özelden geçml olsan yazacaktım kapalı dm açsan mı Yorumla Cevap sahibi 2 ay Uyudun mu Yorumla
Gizli Üye (25-29) 2 ay ne yaptın da yaktın 0 7 Yorumla Bringebær 2 ay kahve içecektim su üstüme döküldü Yorumla Cevap sahibi 2 ay yeter ki başka yerin yanmasın Yorumla Bringebær 2 ay daha noldun Yorumla Bringebær 2 ay nolsun Yorumla Cevap sahibi 2 ay orası yanarsa fena bebeğim Yorumla Bringebær 2 ay ay hoşşşştt Yorumla Cevap sahibi 2 ay hoşt deme lazım olurum Yorumla
beratozdemir Takip Et Xper 4 Yaş: 26 2 ay Nereye döküldü 0 2 Yorumla Bringebær 2 ay üst bacak Yorumla beratozdemir 2 ay Ouvvv çok zor cidden Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Kantaron yağı, ve göçmenlerin kullandığı bir yağ var ama
Bi krem vardı adını tam hatırlamıyorum ama çok iyi geliyordu
Bir krem var eczaneye gitsen direk onu verir ameliyat izi , yanık izinde etkili. Hakiki kantaron yagi da cok etkili yanikta
Teşekkür ederim kantaron yağını da demicemm
ısparta şarkikaraağaçta yapılan yanık kremi var
internette şarkikaraağaç yanık kremi diye yazarsanız yemin edebilirsin
çok faydası olur
temin edebilirsin
ilk defa duydum teşekkür ederimmm
rica ederim geçmiş olsun
insanlar özel olarak bu kıremi yapan kadının yanına gidiyor şifa için
Geçmiş oldun geçmişte benimde bacağım yanmıştı babaannemin karışımı vardı çok iyi gelmişti
teşkkür ederim yaa neydi acaba
Zeytinyağ ile kireci karıştırmıştı çok iyi geldi
aa tamam teşşekür ederim
Rica ederim zeytinyağ sür belki iyi gelir
Aktara git yanık için krem verir iz kalmaz hiç eczane ilacı falan uğraşma
tamamdır teşekkür ederim
Yanık ızi kalmayan yontemler var. Acı verıyor ama ız kalmıyor
kremle halletmek istiyorum yaa
Kremle iz kalmadıgını fayda ettıgını duymadım
Geçmiş olsun. Kantaron sür. Bu arada yaparmisin bana
Doktora gittiniz değil mi?
evet ama iz için gidemedim
Kaldı mı iz? Çok geçmiş olsun.
Başka bir soruda yorumu beğenince profilde gördüm çok üzüldüm
Kardeşimde maalesef kaldı
çok mu gözüküyor ya krem kullandı mı
Belli tabiki yanik izi krem kullandimi bilmiyorum küçüktük
yaa offf
Hametan
Bian önce doktora gtseydin gittinmi
gittim alkollü bezle tüm ölü deriyi kaldırdı mahvetti beni
Hadiya şu an nasılsın
geçti şükür iziyle uğraşıyorum
Geçmiş olsun
teşekkür ederimm
Özelden geçml olsan yazacaktım kapalı dm açsan mı
Uyudun mu
ne yaptın da yaktın
kahve içecektim su üstüme döküldü
yeter ki başka yerin yanmasın
daha noldun
nolsun
orası yanarsa fena bebeğim
ay hoşşşştt
hoşt deme lazım olurum
Nereye döküldü
üst bacak
Ouvvv çok zor cidden