Doktor iki kez fırçala hem de tuzlu suyla gargara yap dedi. Ben bir kez zor fırçalıyorum, gargara da yapacak vaktim olmuyor. Sabah apar topar işe git, akşam gel yemek ye dinlen yatmaya yakın uyku basıyor uyuyup dişimi zor fırçalıyorum. Gerçekten zor değil mi diş fırçalamak
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sabah elini yüzünü yıkarken fırçala bir de gece yatmadan önce fırçala bu kadar. Ben öyle yapıyorum
Evet ama uykum gelince yatağa geçiyorum
Uykun gelmeden fırçala yatağa girmeden önce
O zaman da yemek yiyemem ki 😄
Sen bilirsin
Evet
Abartma 2 saat mi fircaliyon gunde 5 dk ayiramiyor musun
Evet uzun sürüyor bakım ya
Yapman gerekli. Ben öncelikle diş ipi kullanıyorum , dişlerimi fırçalıyorum. Dilimi fırçaladıktan sonra dil temizleyiciyle temizliyorum. Bir de gargara yapıyorum.
Dilimi temizleyemiyorum öğürme refleksi geliyor
Bana da geliyor ama yapmazsam ölürüm ahahah
Hic yapamiyorum cok denedim ağız duşu istiyorum ama
@Meliissa00 ağız duşu ne ya
Böyle su haznesi olan hortumlu bi makine dis ipinden daha etkili diyorlar trendyok ve tiktoktan bakabilirsin
Ben haftada bir yapıyorum
@Meliissa00 alla alla abartı değil mi o kadarı
OĞLUM BU NEYİN KAFASI LAN. 2 DK BİRADER. 2 DK VAKİTİ CİA BAŞKANI BİLE BULUYO SEN İN NASIL BİR MEŞGULEYİN OLUCAK
Sabah erken çıkıyorum akşam da uyku basıyor
haklı isyan
Dişlerimi fircalamadan yaşayamam herhalde
Öyle de zor oluyor
1 dk sürmez nesi yok yahu
Yok ya ben dis. etini de fircaloyorun 3 5 damika sürüyor
Günde bir kere fırcalıyorum
Bende ya
Sanırım hic dis cektirmedinn bence kıymetini bil dislerinin
Çektirdim. Sol tarafta zamanında yalnis oymus dişi birisi birisi de çekti azı dışını ordw köprü var yıllardır. Başka da çektirmedim ama dişçi cidden önemli bildiğin ayıp olacak ama disi bilmem ne yapıyor.
Aynen benim dislerim cok sıkıntılııı 2 tane ana disim duruyo cürümüs. Bir tanesini cektirmeye gittim onu cektirikrn bayıldım cok zordu onla berabar sağlam disimide kırmıs o da cürüdü nefret ediyorum nefret
Ya valla nasıl olsa kendi canları değil sallamiyolar. Benim bir tane dişçim var kaplama yapti. Şimdi sağ taraf yüksek mi ablamadim bir buxuk hafta oldu. Hassaiyet geçti sayılır ama tam geçmedi ama sol tarafla yerken hala tal tak vuruyor. Biraz daha beklicem bakalım düzelecek mi. Gir dur git dur ben de sıkıldım
Gecmis olsunn paradontax kullan bak dis doktoru da bi sans işi. Google yorumlarda oku iyice arastır sosyal medyasına falan bak. Ondan sonra git. Zaten ates pahası her sey. Zirkon kaplama mı
Evet 16 milyar verdim çift kaplama. Parandox kullanıyorum şu an
Güle güle kullan. Alısma sürecinde de olabilir bence bi bes altı gün daha dur
Evet iki hafta olsun da
Teşekkür ederim çok iyisin
Aynennn ama cidden özgüven veriyo güzel dis
Rica ederim ne demek
Yok ya ben onun kafasında değilim. Sağlıklı olsun yeter
Olsun hem sağlık hemde güzel dursun
Evet evet
Benimde yaptırmam gerek hemde implant falan cok kötü cok korkuyorum
İmplat ilerde ya şimdiden gerek yok
Bana lazım 🥹
Fırçalamaya çalışıyoruz
Demin fircaladim
Bı kez mi
2 kez fircaliyorum genelde
İyiymis
Sabah neden yetişemeyesin ben hep ac karnima fircalarim insanlar kahvaltidan sonra fircaliyor bana sasiriyorlardi
Yok sabah zaten kötü oluyor agiZ da evden zor çıkıyorum
Tuzlu su gargara zararlı yapma asla
Nesi zararlı
Diş etlerini yakar ve zamanla diş eti çekilir
Öyle olsa doktor demezdi ama
Benim dediğimi de doktorum dedi çene cerrahı ki alanının en iyisi ülkede
Benim domtorumda dünya da en iyisi
En az sabah, akşam.
Sabah nasıl yetişiyon
Ben 5 de kalkmış olurum... Bahçede hayvanlarım var gobi amaçlı. Kar, kış, yaz. Yürüme emsafesinde.
Kaçta yatiyorsun
Şimdi yatarım.
Güzel
600 metre mesafe var. Yürümüş oluyorum... Bağ, bahçe, meyve, sebze işlerim de var.
Bahçıvan misin
Hobi bu.
Ne iş yapiyosun