Acı biber yiyince neden ishal olup sancılanıyorum hem de çok pis, dün gündüz vaktiyle yemiştim ama bir daha yemeyeceğim yaa her seferinde böyle oluyor bir de yanma oluyor makatta, neden
2 ay
Bazı insanlarda acı biber bağırsakları fazla uyarıyor, o yüzden ishal ve yanma yapabiliyor. Herkeste olmaz ama sende hassasiyet var gibi duruyor. Çok zorlamamak ve miktarı azaltmak daha iyi olur
Aynen ya bende bidaha öyle yapıcam gerçekten
Agubugu
Cevap
9Cevap
Dünyanın acısını yiyorum şu durumun zerresini yaşamadım çok tuhaf
Oha gerçektenmi
🤣🤣🤣🤣 kaldırmıyor miden işte ne zorluyorsun 🤣🤣 çıkarken de yakar çünkü hala acıdır
Acıyı vücuttan atmaya çalışıyorsun çünkü. Çıkarken yakıyor haliyle
Makat ne ya, ne biçim adamsın sen
Nediliyor peki abicim sen söyle götmü dicem
Anüs diyebilirsin, makat ne ya. Kelimenin kendisi kokuyor
Anüsmü yeni duydum bilmiyordum
Yaş kaç sevdim seni şaşkın şey dmdmdm
Migde rahatsızlığı vardır belki
Yeme o acıyı çekmeye değmez
Bağırsakları temizliyor işte
Yeme dio vucudun
Abi sen kız olamazsın
Yok ben erkeğim
Böyle iğrenç muhabbetleri oluyormu kızların
Ben iğrenç değilim senin yaptığın yorum iğrenç ben bi soru sordum sadece kötü bişey demedim
Özelini burada anlatmana gerek yok ben böyle bir başlık atsam buraya rahtasız olurum bir de kızsın erkek yapsa bu muhabbeti güler geçerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?