2 ay

30 yaşında 4 diş eksik, diş eti çekilmesi ve genetik yatkınlık varken dişlerim neden bu kadar kötü, ne yapabilirim?

30 yaşımdayım 4 tane diş eksikliğim var, diş eti çekilmesi hastalığım var. Bu hastalık ablalarımda var, genetik yatkınlığımız var. Diş eti çekilmesinde dişlerin döküldüğünü duydum. Özellerde çok pahalı tedavisi.
30 yaşında 4 diş eksik, diş eti çekilmesi ve genetik yatkınlık varken dişlerim neden bu kadar kötü, ne yapabilirim?
Cevapla