30 yaşımdayım 4 tane diş eksikliğim var, diş eti çekilmesi hastalığım var. Bu hastalık ablalarımda var, genetik yatkınlığımız var. Diş eti çekilmesinde dişlerin döküldüğünü duydum. Özellerde çok pahalı tedavisi.
2 ay
Çözümsüz değil implant yinede tedavi ile mümkün en olmadı sabitleme ile yine yapılabilir görsel ve günlük kullanım için ideal olur ama implant kesin olarak olmaz demek çok erken
İmplantı kemik tozuyla kemik üretip yine de yaptıklarını duydum
Hiç kemiği olmayanlara yapılır mı
Nakil yapılırken geçici diş falan takılıyor mu uzun süre dişsiz zor olmaz mı
O süre ne kadar ki çalışan biri nasıl yapacak dişsiz
Cevap
3Cevap
Benimkide genetik 46 yaşındayım ve çok fazla diş kaybım var, onlarda dökülsün en iyisi protez yaptıracam, zaten şurda ne kadar yaşayacam ki implanta hem o kadar para gömeyim hemde tonla acı çekeyim
Geçmiş olsun kaç yaşında başladı diş eti çekilmesi hastalığınız
Yapılacak hiçbir şey de yok ben o kadar fırçaladım baktım ama diş eti çekilmesi kemik erimesi olduktan sonra ne yaparsan yap nafile, ben saldım artık bir an önce hepsi dökülsün diye bakıyorum
Askerdeyken ağrıyordu askerden gelince bir iki dişi çektirdim aptal dişçi fazladanda bir diş çekmiş, son 10 yıldır ve son 1 aydır resmen mumun erimesi gibi eriyor çekiliyor diş etlerim
Kaç yıldır var ki bu hastalık benim 9 yıldır var 5 yıl önce tedavi olmuştum şimdi yine başlamış
Yazdım ya, bariz bir şekilde son 10 yıldır ön dişlerim bile gitti, halbuki dişlerim o kadar düzgün ve şekilliydiki ve hiç çürükte yoktu sapasağlam dişler diş eti çekilmesi ve kemik erimesi yüzünden döküldü gitti, ama küçükken diş çıkarmada çok zorlanmışım ve kendimde hatırlıyorum daha 2 yaşında falan olmama rağmen gecenin bir yarısı hastaneye götürüldüğümü
Muhtemelen seninde ben gibi 10 seneye kalmaz ön dişlerin bile gidecek, daha fazla iş işten geçmeden evlenmeye bak evli diilsen, yoksa ben gibi ne evlenebilir ne de biriyle sevgili vs olabilirsin
Ben evliyim zaten ama dişim böyle diye nedem evlenemeyesin ki her şey diş görünüş mü bir gözüm görmüyor eşimin hiç bir rahatsızlığı yok benimle evlendi devlet işinde çalışıyor
Benim zaten 9 yıldır var ameliyat falan oldum 10 ya da 15 yıl idare etse implant yaptıracağım en azından yaşım 40 falan olur 30 yaş çok erken
Valla kadınlar çok dert ediyor ve haksızda sayılmazlar, ben olsam bende benim gibi bu kadar erken yaşta dişleri dökülmüş birini kabul etmezdim, keşke 2011 yılında karşıma bir çok seçenek çıkmışken birini kabul edip evlenseydim diyorum, artık her şey için çok geç
Öyle düşünme bence her şeyin hayırlısı bence dişlerin dökülüyor diye kimse seninle evlenmez düşüncesinden çık
Ben kabullendim zaten durumu, belkide daha bile hayırlı böylesi, hadi evlendim diyelim çocuklarım oldu onlarında akıbeti aynı olacağı%100 kesinken neden o doğacak çocuklara haksızlık edeyim ve arkamdan küfür ettireyim ki
Bence öyle düşünme sen diş eti grefti ameliyatı falan oldun mu
Hayır hiçbir şey yaptırmadım, dişçi ya kendi kemiğinden kemik ilave edilir implant için dedi ya da fiş tozu, ama bir yerinden kemik almak bence riskli ve sakın sende bunu yaptırma, kemiktozu ekleyerek kemikleri güçlendirme yapılıyormuş o da uzun iş, komple implantı falan en az 2 sene hem berbat bir görüntü hem aşırı acı çekme ve açlıkla yaşamaktansa hepsi döküleme kadar dursunlar insanın tek bir dişinin olması bile çeneyi tutmaya yarıyor, bu yüzden tek bir dişin bile olsa kendi dişin olacak, şu japonlar bir an önce şu işi çözse iyiydi adamlar resmen anadan doğduğun diş gibi diş çıkmasını sağlayacak projeler üzerinde çalışıyordu ama ne durumda bilmiyorum şu anda
Bende öyle düşünüyorum 9 yıl önce 2 dişim çok kötüydü kökleri gözüküyordu diş eti hiç kalmamıştı bende greft yaptırdım damaktan et aldırıp oraya diktirdim 9 yıldır kullanıyorum o iki dişim de diş eti duruyor
İşin özü dişsizlik en kötü hastalık, evlenmeyi bırak aşçıyım adamlar iş bile vermiyor göz önünde olan biri olacağım için var gerisini sen düşün, iş bile verilmezken kim kızını verir dişsiz ve işsiz birine 😂😂
Bu kadar takma kafaya
Benim yerimde olda gelde takma, sanki ağzımızla yapıyoruz yemeği, şeytan diyor ki dişlerin yok diye yadırgayanı çek vur da işte neyse
Neyse iyi ki zamanında evlenmekle iyi yapmışsın, ben sadece artık vadeyi doldurmak için yaşıyorum, sana geçmiş olsun umarım benim durumuma düşmezsin yani dişler olarak
İnşallah allahım senin de gönlüne göre birini nasip eder bunun tedavileri var diş eti temizleme ameliyat gibi bunları yaptırarak dişlerinin kullanım süresini birazda olsun uzatabilirsin ben öyle yapacağım
Konuşalım mı
Olur konuşalım
Sana nasıl yazabilirim
Böyle
T@k@i@p atarak
Gizliden çıktım
🤔🤔🤔
Hergün fırcalama gerekir ayrıca diş macunu diş eti olanları kullan düzenli fırcala ayrıca gargara yap
Hangi marka diş macunu kullanayım
Her markanın diş eti için olanı var
Diş eksikliği omurga eğriliği duruş bozukluğu yapıyor ileri yaşlarda sıkıntı çekersin tedavisini ihmal etme
İmplant yaptırmayı düşünüyorum * önce diş eti çekilmesi tedavisi görme lazım
Diş eti cekilmesiyle beraber kemik kaybı ve dişlerde sallanma var mı
Dişlerimde sallanma yok zaten sadece alt çenemde bu rahatsızlık var 9 yıl önce diş eti grefti yaptırdım tuttu bir dişimde çok ilerlemiş ona diş eti yapabilirler diğer dişlerde o kadar ilerlememiş
Bundan sonrası o dişin tedavisi ve sonrasında agız hijyenini iyi sağlamak.
Evet bu şekilde 45 yaşlara kadar kullansam sonra implant yaptıracağım
Herhangi bir rahatsızlığınız var mı ya da düzenli kullandiginiz bir ilac
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?