2 ay

Merhaba gebeliğimin 4. ayındayım ve neredeyse hergün çok kötü baş ağrısı çekiyorum?

O kadar çok kötü ki tek başımın tek tarafı ağrıyor sadece ama çok şiddetli ve gözüme kadar inen bir ağrı 🙁

Merhaba gebeliğimin 4. ayındayım ve neredeyse hergün çok kötü baş ağrısı çekiyorum?
Merhaba gebeliğimin 4. ayındayım ve neredeyse hergün çok kötü baş ağrısı çekiyorum?
Cevapla