O kadar çok kötü ki tek başımın tek tarafı ağrıyor sadece ama çok şiddetli ve gözüme kadar inen bir ağrı 🙁

O kadar çok kötü ki tek başımın tek tarafı ağrıyor sadece ama çok şiddetli ve gözüme kadar inen bir ağrı 🙁

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bunu bir bilene danışın ihmale gelmez burada vakit kaybı olur
Baş ağrısı için normal diyorlar hep ya
O zaman bir vitamin bişey eksik vücutta ya da tansiyon gibi şeylere dikkat et soğuk buz torbası koyabilirsin ani şoklama ile soğuk suya tutabilirsin başını lütfen dikkat et Rabbim kolaylık versin tamda yaza denk gelicen sabırla bi gayret diliyorum 😇🙏
Çok teşekkür ederim 🙏🏻 umarım işe yarar ya
Rica ederim dua edicem çok
Çok teşekkürler buna ihtiyacım var zaten lütfen.🙏🏻☺️
Rica ederim ama bir kaç ay idare etsende parol gibi soğuk kompeks gibi şeylerle ve yediklerinde onu detaylı ögren iki canlısın tehlikeye atmasınlar senide bebeği de
Bunu doktora sormam lazım parol icebilirsin diyor da bi işe yaramadı 😮💨 3 canlıym ☺️ bi kızım ve bi oğlum olacak Allah'ın izniyle 😌🙏🏻
Ayyy yükün bayağı ağır ikiz mi 😂🤭🥳🧚♀️💐 kıyamam parol bi şeye yaramıyor evet ama doktor onu veriyor size vitaminlere bi bakıl derim benim kardeşlerimde ikiz kız onlar çok zor bakımı ama kardeş çok güzel 🥰😇🤗
Evet☺️ biliyorum zor ama işte buna da şükür 🙏🏻 bunu gerçekten sormam lazım... Kız kardeş başkadır ya ondan güzeli mi var
Kesin çok zayıftın hamile kalırken iki bebek senden besleniyor kesin vitaminler de bi eksiklik azalma oldu o yapar normalde bile vücutta ağrı
Kardeşlerim tansiyon oldu şeker bile oldu ayaklar şişti o süreç zordu bide yiyemedigi şeyler vardı hep o yüzden şikayetler artmıştı
Evett ben de de iştahsızlık var ve nerden boldin ki zayıf olduğumu bünyem de zayıf zaten amavotamin ilaçları kullanıyorum hep
İşte bu baş ağrısı ve buna benzer şeyler yapar 3 can kolay mı çinko magnezyum demir calsiyum uzar gider zayıf olduğun ve iştahsızlık olduğu belli lütfen yoğurt ekmek ye içine doğrayıp yumurta balık tiksinsende ye ya da hapını al
Olamaz bunlar bana çok iğrenç bişey gibi geliyor balık görmek bile istemiyorum evde
Evde değil dışarda olsun ama olsun bebekler için bunu yap yoksa doğunca kilosuz günsüz doğar bakımı zor olur
🙁 haklısın bunu deniycem 🙏🏻
Bana göre bişey yok csnım benim anlıyorum tiksiniyorsun senin kilo Alman sorun zayıf olman değil onların zayıf ve besinsiz olması sana karnında da yanında da hep bi sorun hastalık hap iğne şurup al rahat et inşallah bizlik bir durum olursa buradayız 🤗😇
Teşekkür ederim 🙏🏻☺️ eksik olmayın
Rica ederim 🧚♀️🙏 iyi olda her şey boş
Sen de iyi ol her zaman ☺️🌸🙏🏻
Teşekkürler canım güzel haberlerini bekliyorum 🧚♀️😇
İnşaallah ya teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ederim 🙏🤗
Tansiyon ölçürtüyormusun. Rutin kontroller okuyor mu
Sürekli tansiyon ölçtürmüyorum ve rutin kontroller için ayda bir defa gidiyorum
İlk gebeğin mi yoksa daha önce doğum yaptın mı
Hayır ilk değil bi kızım var. Ama onda böyle bişey olmadı bı defa anlık yaşadım bu durumu o zamanlar ama şimdi durmuyor hergün baş ağrısı çekiyorum
Hmm baş ağrısı gebelikte alakası yok gebesin çok stres yapıyor musun ama
Evet
Gebelik dönemlerin de çocuklara ilgin fazla oluyor mu duygusallaşıyor musun
Ondan sorun orada neden yapıyorsun
Neyi neden yapıyorum? Evet fazla duygusallaşıyorum bazen
Stres neden yapıyorsun onu deidm ne yoruyor seni kim seni üzer
Normal hamilelikte ama duygusallaşman ama 4 aylıktasın halen bunun son günleri daha olacak karnın şişmiş mi ama
Karnımın şişmesi ile ne alaka? Bilmiyorum bazen birileri kırıcı konuşuyor bazen de kendimden olan bişey yani.. Duygusal olmayı sevmiyorum ama
Öylesine sordum ama eşin üstüne geliyor çok ya da ilgisiz mi
Sevmiyorsun ama diyelim hamilikten dolayı oluyor
Anladım.. yok eşim üstüme gelmez fazla anlayışlı
İşte o kırıcı sizi üzen kimler o halde
Bu gebelikte ikinci çocuk olacak
Tkp petsene konuşalım halka açık rahat değilsin gel içini dökersin işte hamilelikte içini dökecek konuşacak birini ararsın etrafında ki kişilere açılamazsın
Teşekkürler düşünmeniz bile güzel. Uzup kıran kişiler kaynanam falan yani
Ne demek ama rahat olun her konuda kötülemem ne olursanız olun gelinn takmayın kasmayın kaynanan yani çekemiyor mu seni
Teşekkürler 🙏🏻 ya çekememezlik değil kötülüyor her konuda o zaman ben de kendime yükleniyorum
Tamam en çok kim yapıyor kaynanan mı kayınpederin mi
Kayinpederim konuşmaz herşeye ya kaynanam daha çok
Tamam eşinle araya giriip kıskançlık ediyor mu
Kayınpederin yanında değil mi savunmaz mı seni
Savunur.. araya girer evet bazen
Yani savunuyor genelde kaynanan çok kıskançlık ediyor mu sana karşı
Ne alaka 😂
İşte kayınvaliler heps kıskanç oluyor hem oğlundan hem kocasından seni tehdit olarak görür ondan elimden almış oğlumu kocamı da alacak diye kıskanır yanında kayınpederin oturunca ters ters bakar mı
Sana dedim gel gelmedin halka açık konuşamazsın böyle kaç kilo aldın hamilelikte kilo alıyor musun
Yahu bana Özel sorular bunlar sizi ilgilendirmez ki yardımcı olabildifiniz kadar oldunuz zaten teşekkür ederim.
Tamam da özel sorular alakası yok ki sohbet ilerlemez sen konuşmadıkça sen içine kapanık birisin böyle olmaz ki kasma kim sizi kötülüyor evlisiniz anladım ona da kötülemedim abartılıyorsun gebesin bu kadar kasıyorsan bu kafa ile yasak belli olmayacak şeylere çok düşersin ama
Olmaz eşime yakslanabilirim ve bu iyi olmaz
Yok olmaz ama sanal burası ne foton ne ismin cismin nerde anlar ki böyle eşte hayat geçmez ki eşin çok aşırı kıskanç
Evet kıskanç ve ben de öyleyim aslında burada bı kişiyle bile konuşsam kendini iyi hissetmez cevremiz arkadaslarimiz var yeterince burayı sadecee soru sormak için kullanıyorum her zaman bakmyorum. Onun dışında kim eşini başka bi yerde/sitede falan görse kandırılmış kullanılmış hisseder bunu ben de istemem
Abartılıyorsun gibi geliyor ama arkadaş çevre olsa da yetersiz gelir rahat hissedemezsin içini dökemezsin çok herşeyi anlatamazsın ne tepki verirler ne düşünürler seni bu kemirir ama dedikleri saçma sanal bu uzaktan uzağa ne kandırılması ne kullanılması reel olsa belki uzaktan uzağa bir şey olmaz insanların lafları ile değil kendin ol hep ama
Sen tesettürlü müsün
Size ne desem boş kafanıza işlemiyor pek siz bu kafayla yasak şeylere çok düşersiniz benden demesi boşluktan kaç yıllık evlisin diyeceğim oda na özel derseniz ne sıkıntılı tipsiniz :D
😂 yanlış yargiliyorsunuz tesettürlü değilim sadece boşa sohbet sevmem diyelim
Yargılımadım öyle hissettim sanki dolu dolu sohbet açıksın birde boşa sohbet demezsin sen hangi konuda rahatsın bana der misin ofsaytsın yaşınız kaçtı
Herşeyde serbestim Kendi sınırlarım var
Değilsin zannetmiyorum saen sohbet içini dökmek bunu kan davasına sürüyorsun :D içinde birikmiş dolu dolu dizginler ve fanteziler olacak Kadınsın birde uzun süre evlilik geçirmiş birisin için dolar taşar ve içinde birikim olur buda kötü etkiler
Susarak içine gömdün bu gece duygusal mısın çok