Hani normalde sürekli yırtıyor, zaten kaşındığı zamanlar da oluyor ama ilk defa tüm vücudum kaşınıyor
2 ay
Kedinizde kaşıntı tarzı bulgular varsa uyuz paraziti olabilir ve size de açık yaradan geçebilir. Fakat ağır kızmızı döküntüler, şişlik, ateş yoksa sorım yoktur. Banyo sonrası azalır ve geçer. O bölgeye buz uygulayın şimdilik
Yok öyle şeyleri yok geçende de daha yeni iç dış parazitini yaptırdım öyle belirtiler de yok sadece vücudumda kaşıntı var
Tamamdır teşekkür ederimmm
Cevap
6Cevap
Riske atma sağlık bu
Acile gitmelisin diye düşünüyorum
Ya hep oluyo zaten baya yırttığı oluyo da ne bilm o yüzden çok da umursamıyorum da bişi olmaz diye düşünüyom
Kesin yaşanmıştır mahmut abi, hesabı yeni açıp pp ye kız resmi koyup xper kasıyorsun
Olm noluyo ya vallaha benim yaz özelden atiyim foto falan fake gibi mi duruyom
Gerek yok görsellerde aratınca kızın başka fotoları çıkıyor
Ya yürü allahını seversen nerden çıkıyor yaz özelden instamı vericem sana
Ne yazacam be, gay çıkacan belli, nerden çıkıyor diyor bi de :D
Ya sen yaz gay cıkarsam engellersin
Gerek yok şimdi engelliyorum
Tamam canım sen bilirsin
Kıyamam ya geçmiş olsun fakecan, sitenin abazaları ilgi verin şuna
Teşekkür ederim bu kadar güzel oldugumu bilmiyordum özelden yaz askim fake miyim degil miyim atarim sana görürsün
Yeni taktik mi bu ahahah :D fake kız hesabıyla kız düşürüp instasını almak güzel fikirmiş abazacan
Ya ahahahah sabır ver işine bak ablacım ben hesabı sürekli açıp kapatıyorum 15 günü geçince direkt hesap kapanıyor uzun zamandır kapattıktan sonra açmadığım için hesabım kapandı ben de tekrar açtım bu kadar abartmaya gerek yok abaza düşürmeye de gelmedim kedimin aşılarını daha yeni yaptırmama rağmen ilk kez böyle oluyor normalde de yırttığı oluyordu ama vücutta kaşıntı olmuyordu yardımcı olunur diye yazdım
Çok iyi senaryo yazıyorsun ya, bu fotoyu kaç tane hesapta gördüm, fotodaki kızın telegramda sexting ifşası var ne anlatıyorsun sen
Kardeşim sorunlu musun haticeusta._ git instama yaz allahını seversen ne salliyorsun gtnden
Kendinizi aştınız yani bu erkeklerden her şey beklenir
Bacım delirdin mi 😂😂😂
Allah çarpsın kızım ya ekmek musaf çarpsın ne diyim
Öff banane be yapıştın iyi ki bi cevap yazdım
Sana meraklıydım zaten yelloza bak hele 😂
Aşıların tam mı?
Evet daha 2 gün önce iç dış paraziti yapıldı
Bişey olacağını sanmıyorum eğer sürekli evin içinde ise sen yine de alkol ya da tentirdiot ile çizilen yeri bi sil geçmiş olsun
Evde çıkarmıyorum tamamdır teşekkür ederim
Enfeksiyon olabilir
Geçmiş olsun harun abi
Sensin harun abi
Tamam dayı ama ismi tutturamadın
Özelden yaz
Yürü git senle vakit mi kaybedecem yandexte aynı kızın bikinili resimleri bile çıkıyor
Ya yürü mal mısın nesin ben değilimdir o başka pp koyayım bu fotoda benziyordur
Tabi tabi öyledir
Tırnaklarini kes
Yeni kestim
İyi yapmışsın
Dr git kanks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?