Çok kötü bir haldeyim ve konuşabileceğim kimse yok. Kendimi nasıl daha iyi hissedebilirim? Acil tavsiye lazım.
2 ay
Çok kötü bir haldeyim ve konuşabileceğim kimse yok. Kendimi nasıl daha iyi hissedebilirim? Acil tavsiye lazım.
Mesela çok güzel bir tarif deneyip yanına da çay demleyip sonrasında yiyebilirsin, bişeyler üretmek ve başarmanın hazzı güzeldir. Tabi öyle hünerlerin varsa :D
Sağ ol bibot ✋🏻
Cevap
7Cevap
Film izle spor yap
Hiç odaklanamadım film izledim spor yapacakta enerjim yok
Müzik aç dinle balkona veya cama çık hava al nefes al ver. Bir kahve yap iç iyi gelir papatya çayı demle rahatlatır
Teşekkür ederim deneyeceğim
Anlatin ben dinlerim rahatlarsiniz
Çok uzn hikaye ama kısaca sevgilimden ayrıldım
Himm anladim umarim sizin icin hayirlisi olur vardir bunda da bir hayir. O zaman bir viski icip uyuyun guzel ilac 🥃
dizi izle dısarı cık aktivite yap
Dışarı çıkacak kimsem yok
illa biriyle çıkman mı gerekiyo
Bı 31 patlat be benim serefine
Mutluluk seviyesi artıran şeyler
Yardumcu olurum. Burdayım
Sorun ne mesela
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?