Alttan alayım, nazlayayım dedim tepeme çıktı. Bir kullanma kılavuzu olsa da okusak asdfghjk
2 ay
Alttan alayım, nazlayayım dedim tepeme çıktı. Bir kullanma kılavuzu olsa da okusak asdfghjk
Grip olmuşsa ya fukara adam.. hasta olmaya hakkı yok mu bunun.. kullanma kılavuzu istediğine göre yeni aldığın dysonla karıştırdın galiba hdlwlwks
Biraz hizmet et! Canın mı çıkar 😏
Cevap
10Cevap
Erkeğin hastalığı da zor bee Allah kolaylık versin hiç çekilmez...
Ahahaha biz erkekler hasta olunca bebek gibi oluyoruz :) Eşiniz mi hasta :)
Evet. 🤦🏻♀️
ne istiyosa onu yap başka şekilde başa çıkamazsın :D :D
Hocam bol karabiberili çorbayı ver gitsin kendine gelir 🙂
Fazla değer verirsen çabuk bıkar senden fazla değer verme ben doktormuyum de baş ucunda ailesi var hastaneye götürsünler
Fazla üzerine düşme bence o zaman daha çok abartıyorlar
Ver sütlü karabiberi ballı iksiri canlansin
Öff neler neler verdim.
Sütlü karabiberi hayatta içmez.
İlgileneceksin işte. Öv filan. 🤣
Ben de sabır taşı değilmişim.
Kaç gün yatabilir ki.
Kendi haline bırak
Vasiyet yazdirilir =)
Engelle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?