Eşimin midesinde gastrit var 3 ay ilaç kullandı bu hastalık geçmiş midir yoksa ömür boyu devam mı eder bir de kansere dönüşür mü kötü bir hastalık mı
2 ay
Gastrit genelde tedavi edilebilen bir hastalık, çoğu zaman ilaç ve beslenme düzeniyle düzelir. Ama uzun süre ihmal edilirse ve özellikle mideyi sürekli tahriş eden şeyler devam ederse ciddi sorunlara yol açabilir. Kansere dönüşmesi çok yaygın değil ama tamamen göz ardı edilmemesi gereken bir durum, o yüzden doktora gidip kontrol ettirmek en sağlıklısı.
Doktor endoskopi yaptı Gastrit var dedi ilaç kullandı geçmiş midir ki
Cevap
3Cevap
Ömür boyu kalıcı. Yediklerine içtiklerine dikkat ederse rahatsız etmez kansere evrilmez. Öteki türlü hem rahatsız eder hem kanser
Asitli içmiyor ama baharatlı salçalı yemek yapıyorum
İlaç peki ömür boyu mu kullanacak
Teşhis koymak için endoskopi yaptılar ilaç yazdılar ilacı bitti ama Gastrit belirtileri yok yine de ilaç kullanacak mı birde iyileşmiş diye kontrol amaçlı endoskopi yaparlar mı
Teşekkür ederim
Gastroya görünsün hortum atmaları mantıklı teşhis ve tedavi için
Endoskopi yapıldı midesinde Gastrit çıktı ilaç kullandı sonra eşim bir daha hastaneye gitmedi
Periyodik ilaç tedavisi bittiyse tekrar görünmesi gerekiyor düzenli beslenmesi önemli
Hep ilaç mı kullanacak
Geçene kadar evet ya da tedaviye cevap vermeyen bir ilaç ise değiştirilmelidir doktor gözetiminde
İlaçlar bitti Gastrit iyileşmiş mi diye endoskopi yapıp tekrar bakarlar mı ama gastritte ki şikayetleri belirtileri geçti
Geçtiyse sorun olacağını sanmıyorum ama kontrol önemli
Gastrit şöyle mi yani geğirme isteği oluyor ama çıkmıyor gaz ağızdan
Mide sikintilari cok ciddi olabilir
Evet öyle ilaç kullandı sonra doktora gitmedi
Onu ikna et bak mide kanseri falan olur Allah korusun, diğer kanser türlerinin icinde en tehlikelisi
Evet ama ilaçla geçmemiş mi
Kolay kolay sıkıntı çıkmaz mide de ama, ilaçlar sonrası bir kontrol daha şart. Mümkünse özel hastane
İkna edeyim de gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?