Tam şizofreni değilim ama sanrılarım var, sizce geçer mi? Antipsikotik kullanıyorum.
2 ay
Tam şizofreni değilim ama sanrılarım var, sizce geçer mi? Antipsikotik kullanıyorum.
Tamamen geçmek yerine çoğu kişide kontrol altına alınır. Sanrılar azalır ama ufak izler kalabilir. Doğru ilaç ve düzenli terapiyle normal hayatını sürdüren çok insan var. İlaçların etkisini birkaç haftada gösterir. Sabırlı ol. Erken dönemde müdahale şansı yüksek. Ama kendini kandırma. Bazen nüksedebilir. Tedaviyi bırakma sakın. Doktoruna güven. İyi bir destek sistemi şart. Yalnız kalma.
Cevap
2Cevap
İlaç kullanarak hayatını normal bir insan gibi yaşayabilirsin. Gecedebilir. Psikotik olup sonradan düzelen çok fazla vaka var
Hic zannetmiyorum hayatta hicbiseyin degisecegine dair inancim yok
Geçmiyor
Kullan yinede başka şansın yok çünkü
Hafifler herhalde.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?