Ya havalandırma varya (davlumbaz) aralıklı demirler var onları temizliyorduk stajer arkadaşa yardım ediyordum, elim arasına girdi çıkartmak istersen kesildi baya bi 4 dikiş atıldı senin nasıl oldu umarım büyük bir şey yoktur
5 gün verdi, bide ben iş kazası dedim. Bana vay efendim niye iş kazası dedin şöyle böyle darladılar kaç gün.. Pazartesi başlayacağım tekrar, senin kaç günlüktü ne zaman başlıcaksın?
acır mı ya ben korkuyorum, çok panik oldum bu sıra normalde böyle değildim ahshjdand elim o kadar kanadı ki.. Ve o dikiş atılırken ki iğne acısı beni mahvetti, pazartesi soracağım sana
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sorun olmaz, hem vücut nereden biliyor ki ha 1 gün erken almışsın ha geç
tesskkurrr
Rica ederim
Geçmiş olsun bu arada
teşekkür ederim çiçeğim❤️
Sorun olmaz
tesekkur ederim bitanem
Rica ederim
Olmaz herhalde
Degil
Ne için
jangi bölge
parmağım el
benimde var parmağımda dikiş fkfndmdmd sen nasıl kestin
aşçıyım kesildi🥺 çok geçmiş olsun nasıl kesildi seinn
kamera şakasımı ne oluyo 😂😂
bende aşçıyım
hadii be hangi parmağın kesildi
sağ işaret
benimde sağ orta yahsahdoanspq
ortayı nasıl kesmeyi başardın anlatsana biraz
Ya havalandırma varya (davlumbaz) aralıklı demirler var onları temizliyorduk stajer arkadaşa yardım ediyordum, elim arasına girdi çıkartmak istersen kesildi baya bi 4 dikiş atıldı senin nasıl oldu umarım büyük bir şey yoktur
Ben slicerda kestirdim bende de 4 dikiş var
içim sızladı😣😣 dikkat et
kaç gün rapor aldın
5 gün verdi, bide ben iş kazası dedim. Bana vay efendim niye iş kazası dedin şöyle böyle darladılar kaç gün.. Pazartesi başlayacağım tekrar, senin kaç günlüktü ne zaman başlıcaksın?
banada acilde 5 yazdılar ben evde yaptım dedim kendim sonra genel cerrahiden 7 gün daha ekledim toplam 12 gün çarşamba naşlıyom bende
dikişlerin ne zaman alıncak?
pazartesi
acır mı ya ben korkuyorum, çok panik oldum bu sıra normalde böyle değildim ahshjdand elim o kadar kanadı ki.. Ve o dikiş atılırken ki iğne acısı beni mahvetti, pazartesi soracağım sana
istersen əkle direkt
olur gizliden çıkar mısın
Ne dikişi
Elim kesildi de dikiş atıldı
Geçmiş olsun
Kaç yaşındasınız
teşekkür ederim 🙏🏻
21
Okuyor musunuz
Rica ederim
aşçıyım okumuyorum
Aaa ne güzel
Bende veterinerlik okuyorum