Yastık seçimi olarak silikonlu kullandım, olmadı yastık yukarı kayıyor ve boynum ağrıyor, ortopedik yastık aldım daha kötü oldum, çok sert geldi. Ne önerirsiniz
2 ay
Yastık seçimi olarak silikonlu kullandım, olmadı yastık yukarı kayıyor ve boynum ağrıyor, ortopedik yastık aldım daha kötü oldum, çok sert geldi. Ne önerirsiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ortopedik boyun yastığı al bende de o sorun var bellonadan aldım 6-7 senedir aynı yastığı kullanıyorum hiçbir sey olmadı.
Yastığın markası tipi ne
www.google.com/search bundan
Bundan aldım ama çok sert
Yoooo sert değil ki alışman zaman alır sadece
şu an alışmak mı gerekiyor yoksa benim boynum tutulmuş olduğu için mi öncekiler zarar verdi alışkanlıklarımı değiştirmekte mı zorlanıyorum
Bende ilk aldığımda yatamadım ama şimdi yastığım olmadan yatamıyorum sorsan sert mı yumuşak mı anlamam bile sadece boynumu kavrıyor boşluk olmuyor ya rahatlatıyor
İlk yastığa kafanı koyduğun zaman ne hissettin yumuşak mı geldi yoksa sert mı boynun ağır dimi
Hatırlamıyorum ki 🤣
şu an nasılsın pekı boyun sagligin
Benim boynum zaten sorunlu 🤣9 sene önce boynumu kırdım o nedenle yastık benim için çok önemli boynum iyi değil ama kötü hiç değil çok şükür kötünün iyisi
Mesajlara bakar mısın
Hayır 😊
Lütfen söz veriyorum rahatsız etmicen
Sadece soru soracaktım
Burdan sorun
Adınızı öğrenebilir miyim hitap etmem için
Eylül
Eylül senin boynun neden ağrıyordu masa başı iş mi yapıyorsun
Yoksa sters mi
Kırık kaynadı ama eskisi gibi değil ve üstelik düzleşme var
Yasin kaç peki
Yaşım profilde yazıyor ama ne alaka
Evli isen konuşmamız doğru olmaz
Bekarım diye doğru mu oluyor siz yastık sordunuz bende buna cevap verdim evli olmuş olsaydım dahi yastıkla ilgili sorunuza cevap verdiğim için bu yanlış olmazdı
Ben saçmalamaya başladım haklısınız ama amacım farkli size karşı
Benim burdaki amacım net ama iyi günler
Çok önyargilisiniz ama ben sizi tanınmak istiyorum sevgisiz insan olur mu
Pardon da benim burdaki amacım kendime birini bulmak değil zaman geçsin kafa dağıtım
Bulmak demiyorum ben lütfen seninle arkadaş olmama izin ver terbiyesizlik etmicem beni denersin en fazla ilk önce masum bir arkadaşlık istiyorum
Benim inancımda kadın ve erkek arkadaş olmaz
Haklısın anlıyorum erkekler bir kıza tek bir amaç için yaklaşır bende öyleyim ama ilk önce sevgi samimiyet istiyorum bag kurmak için güven verip güven duymak istiyorum
İyi günler diyip gidiyorum
Yastık yüksek veya çok inik olmamalı ikisinin ortası. Yumuşak olmalı
Tüy mu silikon mu ortapedik mi
Çok yerinde bir soru visco yastık kullandın mı bende mzdsribim bu konudan
Visco bugün aldım ama çok sert geldi iki saate boynun ağırdı