Böbrek hastası olabilir miyim? Snaırım psikolojim bozuldu arkadaşlar?

Yaklaşık bir ay önce kan tahlili yaptırdım bütün. Sadece b12 eksikliği çıktı ama şu an ben çok nadir idrara çıkıyorum ve bazen böbreklerim ağrıyor. Böbrek hastası olabilir miyim? Ya da belirtileri nelerdir? Kaşıntım ve nefes darlığıda var.
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen yardım edin arkadaşlar
Böbrek hastası olabilir miyim? Snaırım psikolojim bozuldu arkadaşlar?
Cevapla