Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
7
Cevap
Gizli Üye
(36-45)
3 ay
o üşütmeden değil. bendede olur bazen 2 gün tıkalı kalır. derin nefes al tut sonra çömel burnunu kapatarak ağzından yüksek basınçla üflemeye çalış zorla yani hepsini bir anda bırakma
0
2 Yorumla
Soran
3 ay
Ama çok kötü ağrıyor normal mı. Bence üşüttüm de çünkü üşüdüm baya
2.5 saate yakın. Uçakta üşüdüm. Ama orada yine herhangi bi ağrım yoktu iyiydim. Eve geldim uyudum sanırım üstüm açıktı üşüdüm baya. Kalktığımda oldu😭 yutkunurken ağrıyor offf
Dalga geçmiyorum ki, bu dediğin şey normal bir şey eğer sık sık uçağa binmiyorsan bunları yaşaman normal, doktora gitsen o da benim dediğimi söyleyecek.. Bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum..
Yaptım geçmiyor. Bence herhangi bişey kullanmadan geçmez😭 bide uğultu var. Eskiden annem zeytinyağı damlatırdı ama şu an annem evde değil off ne yapsam
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
o üşütmeden değil. bendede olur bazen 2 gün tıkalı kalır. derin nefes al tut sonra çömel burnunu kapatarak ağzından yüksek basınçla üflemeye çalış zorla yani hepsini bir anda bırakma
Ama çok kötü ağrıyor normal mı. Bence üşüttüm de çünkü üşüdüm baya
belki üşütmüş de olabilirsin ama kulak tıkanıklığı uçaktan gelince basınç farkından, dediğimi yapsana
Gecer yarim saate m
etme
sakiz çiğnedin mi
Saatler oldu geçmiyor 😭 ağrıyor kötü haldeyim
Ne kadar surdu kacinci yolculukdu bu
2.5 saate yakın. Uçakta üşüdüm. Ama orada yine herhangi bi ağrım yoktu iyiydim. Eve geldim uyudum sanırım üstüm açıktı üşüdüm baya. Kalktığımda oldu😭 yutkunurken ağrıyor offf
Gecmis olsun nerden. Nereye uctun o kadar?
Ya ben ağrı diyorum senin sorduğun soruya bak. şu an önemli olan o mu
Soyledim sana benim de cok olurdu iki haftaya bir uçmama ragmen
Ağrı mı basınç mı
Basinc daha cok hatta bi kere burnum kanamisti hostes panik bile yapmisti dusun🙂
Oha ilk defa duyuyorum, basınç bende hemen geçiyor sadece şu an ağrıdan kıvranıyorum. Herhangi bişey kullanmadan geçecek gibi durmuyor😭
Basınçtan oluyor gecer
Geçmiyor ağrı varrr
Geçer geçer
Çok uzun sürerse KBB git
Offf 😭
Sakın ol kanka
Ne sakin ol yaa. şu an ne haldeyim
Sıcak su torbası varsa kullan
Şifayı kapmışsın. Vücudunu sıcak tut
Zaten hastaydım tam iyileşiyordum😭 çok kötü ağrıyor
Iyileşirken tekrar yakalandın. Seni yalnız bırakmamak lazım. Sıcak bir şey iç dinlen
Zamanla.
Sağol yaa
Ne demek :D :D
Umarım başına gelir ve seninle dalga geçen birisi olur anca ozaman anlarsın
Dalga geçmiyorum ki, bu dediğin şey normal bir şey eğer sık sık uçağa binmiyorsan bunları yaşaman normal, doktora gitsen o da benim dediğimi söyleyecek.. Bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum..
Sıcak bir duş ile geçebilir
Ağrıdan kalkamam ki
Sıcak Su torbası ver üzerine o zaman
ovarsam geçer
Ovuyorum geçmiyor 😭😭
benim sihirli ellerim olmalı
Ne alaka ya
şakasına dedimde kulakla yutkunmak ne alaka
Googleye bak anlarsın ağrıdan kıvranıyorum
şimdi ayıktım bende oldu iki elinle kulagının ikisine bastır bi 10n saniye hızlıca çek
denedinmi
Nereye bastırmam gerek hiç iyi değilim 😭
ya iki elin kulagına bastır aynı anda bi nevi lavubuda su açmak için kuladımıx şey gibi. düşün bastır hızlı şekildeçek
burnunu kapatıp nefesini burnundan ver kulaklarını açar buda
nefesini bunundan vermeye çalış ama burnun kapalı kalsın
Yaptım geçmiyor. Bence herhangi bişey kullanmadan geçmez😭 bide uğultu var. Eskiden annem zeytinyağı damlatırdı ama şu an annem evde değil off ne yapsam
ikisinde denedinmi
Yapıyorum ama ağrım bu şekilde geçmez ki
bide yatakta kafanı aşagı dogru biraz beklet 5dk
sıcak bi adaçayı varsa iç
benimde annem zeytinyağı damlatırdı ama sen teksen yapbilirsin
iymisin şimdi
şu an evde sadece sıvıyağ var 😭 yinede olur mu kendi başıma nasıl yapcam
İyi değilim kötüyüm
canım yan at kafanın altına havlu ser sıvıyagı çok az da olsa sana iyi. gelir yanına getir tatlı kaşıgına dök kulagına yabaşça boşalt
canım istersen ambulans çagır gerçekten üzüldüm
:(
çargmicakmısın
Bi kaç damla sıvıyağ damlattım geçmez ama bakalım zeytinyağı daha etkili ama evde kalmamış
hiç yoktan iyidir döktügün tarafta biraz yat bilirsinde ginede hatırlatim dedim
diger tarafada sonra geçersin
Evet evet öyle yapıyorum, biraz uyuyabilirsem çok iyi olacak ama zor çok sağol ilgilendin okadar Allah razı olsun
teşekkür ederim canım nasıl şimdi iyi oldunmu peki
Bi doluluk hissediyorum ama ağrı azcık azaldı uğultu hala var
umarım iyi olursun Allah bol bol şifa versin
Çok sağolll
rica ederim yardım edebilecegim bir şey olursa yazarsın
Tabi yazarımm
canım nasılsın iyi oldunmu
Hayır hala kötüyüm 😭 kıvranıyorum uyuyamıyorum da
Kulağım baya soğuk üşüttüm belli
kan degerin baya düşmüş sıcak bişey içtinmi
Yok aksine canım soğuk bişey çekti soğuk içtim
yaa yapma ya sıcak bişey içmen gerek ecde sıcakmı
Sıcak aslında, sabah olsada eczaneye gitsem
agrı kesici var mı
Hap falan yutamıyorum 🥹
ya kıyamam ya
Damla vermelerini isterim artık, sabahı zor ettim ya ağrı olunca insan uyuyamıyor sağlık gibisi yokk
keşke daha fazla faydam dokunsaydı
öyle agrı kesici igne vardır eczanede