Reglimle alakası yok bunun için doktora falan gitmem gerekiyor mu uçlarında ekstra bir hassasiyet var
3 ay
Reglimle alakası yok bunun için doktora falan gitmem gerekiyor mu uçlarında ekstra bir hassasiyet var
Gizli üye profili olsada bu soruların muhattabı önceden varsa abla yoksa anne olurdu ben anlamıyorum bizler mi çok geride kaldık yoksa zamanmı bozuldu? Kızdığım yadırgadım için değil yanlıs anlama burası *m prefesörü ile dolu 50 kişi yazar ama hiç biri kız değildir sen bunu bilip bundan zevk mi alıyorsun yoksa amaçmı başka...
doktora direkt bu şikayetle gidince ee bu mu yani başka şikayetin yok mu diye azar işitme kaygısı
Korkmayın hiç bir doktor sizi yargılayamaz emin olun hastanelerde çok iyi hizmet veren doktorlarımız var. Sizi çok iyi anlıyorum kızmıyorum yadırgamıyorum asla ben sadece adınıza üzüldüm burada yanlış insanlar ile muhatap olursunuz diye inşallah kısa sürede çözüm bulursunuz uzman bir hekime muayene olmak en güzel yol geçmiş olsun
başka şikayetle gitmiştim kadın doğuma daha önceden böcek gibi davranmıştı bana
emin ol benzerini ysşasan sen de 40 kez düşünürdün gitmeyi
profilindeki yazı çok depresif ya
şiir olduğunu bilmiyordum
🤣🤣 ama güzel şiirmiş
Cevap
2Cevap
Göğüsümde ağrı vardı prolaktinim yüksek çıkmıştı. Mutlaka doktora gidin.
regl öncesindekine benzer miydi peki?
benim ona benzer acaba evhsm mı yapıyorum
Hormonal olabilir gitmene gerek yok
git git
teşekkür öyle yapıcam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?