3-4 yıldır ayak tırnak mantarım var eczaneden aldığım merhem hiçbir şey yapmadı tırnak baya kalınlaştı bu durumda çektiren var mı fiyat ne kadar acaba? bi hastanede 9 bin dediler bir tırnak çekmesi için
3 ay
Tırnak mantarının ilacı FUNİT adlı ilaçtır
Bir kutu alıp bir haftada bitireceksin
Sonra üç hafta karaciğerimi dinlendireceksin
Dört - beş ay sonra tırnağın dibinden pembe renkte değiştiğimi göreceksin
6-7 ay sonra mantardan eser kalmayacak
Tırnak çektirmene gerek kalmayacak
Cevap
3Cevap
9 bin tlye o tırnağı kerpetenle değil de anestezi niyetine gram altınla uyuşturup çekiyorlar.
Devlette doktorum lokal anestezi altında ücretsiz çekiyorum 😅
dermotolojiye mi gittiniz ilk?
Hayır, ben doktorum.
Hastanede ameliyathane odamda ücretsiz çekiyorum
pardon siz devlette lokal anestezi altinda ucretsiz cektirdim diyw okudum uykusuzluktan kafam gitti 🫣
anladim hangi alana gitmek lazim cektirmek icin
Ortopedi
Bendede aynı durum var utanıyorum gitmeye
ayni sekildeyim utandigim icin uzadi bu durum goruntusu asiri rahatsiz edici artik mecburi
Arkadaşlar ben de aynı dertten müzdariptim
Funit
İçinde 30 kapsül var
Sabah 2 akşam 2 alacaksınız
Bir haftada bitiyor
Sonra üç hafta karaciğeri
Dinlendirin
Baska doktora git farklı krem versin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?