Sanki kafamın içine biri oturuyor ciddi bir problem mi, böyle olan var mı
3 ay
Sanki kafamın içine biri oturuyor ciddi bir problem mi, böyle olan var mı
İntrakraniyal basınç (kafa içi basınç) yüksek olabilir. Genelde bu tip ağrılar migren, sinüzit, tansiyon gibi sebeplerden olur ancak geçmeyen ağrılar varsa önce bir nörolojiye görün eğer beyinle alakalı bir sorun yoksa başka polikliniklere başvurmalısın
Ben de aynısını yaşıyorum zaman zaman. Tabi iki türlü yaşıyorum, ilkini söylemeyeyim 👀 ikincisi kulak basıncı oluşuyor bende ondan sebep diye düşünüyorum ama emin değilim tabi
Cevap
6Cevap
Tansiyon, migren, sinüzit veya psikolojik bunalım olabilir
En azından bende olunca bunlardan oldugunu gördüm
Domtora gorunun tansiyon falan olabilir takip edin
Bunu analiz etmek anlamak zorundasın yoksa ilaca başlamak gerekir
Her şeyi çok düşünüyor olabilirsin
Migrenin var
Migrenin mi var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?