3 ay

Kuyruk sokumu üstüne düştüm, hafif ağrı var ve kendimi çok yalnız hissediyorum, ciddiye almalı mıyım?

Az önce düştüm ve kuyruk sokumumu vurdum
Hafif ağrı var
Ailemle paylaştığımda bir şey olmaz geçer dediler ama öyle alay eder gibi
Ben hassas biriyim ve kendimi çok yalnız hissediyorum yani bu hislerimi düşüncelerimi paylaşacağım kimsem yok
😔😔😔
Siz bir şey der misiniz
Kuyruk sokumu üstüne düştüm, hafif ağrı var ve kendimi çok yalnız hissediyorum, ciddiye almalı mıyım?
Cevapla