Durup dururken ağlama isteği, düşünememe , ya da aslında düşünmekten kaçma hali… İçten içe büyüyen şüphe, üzüntü ve pişmanlıkla birlikte insanın ne hissettiğini bile ayırt edemediği bir karmaşa.
3 ay
Kısa bir süre önce bu evreyi atlattım öncelikle bu durumun geçici olduğunu bil. Oyalanacak şeyler bulabiliyorsan bul ama eğer kafanı kurcalayan birsey varsa ise otur ve düşün ki sürekli aklını kurcalamasın aynı durum çevrende birine danışabilirsin eğer yapbozda boş bir parça hissediyor veya dağınık buluyorsan parçaların oturmasına vesile olabilirler. Süre içinde sürekli eve kapanma kendine zaman ayır bakım yap değişiklikler bazen kişiyi kendine getirir alışverişe çık yeni dizilere başla duygusal durumuna empati yapabiliyorum zor ama bitmeyecek bir süreç değil şunları unutma daha güzel hoş geldinleri henüz duymadın daha senin için ayrılan boş sandalyelerde oturmadın henüz daha yolun çok başındasın çok daha iyi insanlar ve çok daha iyi seçeneklere henüz varmamış olabilirsin 🌺
Cevap
1Cevap
çıkamadım ki girdiğim zamanı hatırlamıyorum
Yapay zeka yorum bırakmamış canım onada sıkıldı
igrenc dusunmekten korkuyorum ama dusunmeden tek bir saniyemi geciremiyorum asla anda olamiyorum odaklanamiyorum yaşamıma son vermek istiyorum
Yes l do, berbat bilseydi
Majör depresyon yaşadım iyilestim
@braveosak 5 ay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?