Onun da bir şey bildiği yok kafasına göre yazıp gönderiyor neyse yine aldım aynı ilaçları evde olmasına rağmen shdhdhdhd
3 ay
Onun da bir şey bildiği yok kafasına göre yazıp gönderiyor neyse yine aldım aynı ilaçları evde olmasına rağmen shdhdhdhd
Hahbfashf ecrooo o iş öyle değildirrr. Doktor görür ilaçları ve kendince şey der, hmm su zaman sundan verilmiş bu kız o zaman aldıysa bu ilacı aşimdiye ya bitmiştir ya da bir kaç güne biter vs vs mantığı. Şey de olabilir aslında sonuçta pek çoğu ilaç firmalarından prim alıyor. Amaaaan ben yazıyım de demişte olabilir. Maksat satış yapıp prim almak.
Bir tonik yazdı eczaneye gittim dedi ki bu markadan yok başka bir tane veriyim dedimki bunu almam lazım doktor bunu yazdı dedi ki doktor bu markayla anlaşmalı olduğu için yazdı xjdjdjdjudj
Hhahfbahf gördün mü bak :D Geçen sene ayak tırnağımı çektiriyor ve tırnak yuvasını töpilettiriyordum. Doktor operasyonu yaparken bir yandan da firmayla bu ilaca %35 prim isterim gibi bir konusma ypaıyordu. O kadar sağıtık oldu artık mevzular. Yeri geliyor maaşlarından fazla prim alıyorlar. Herpsi yapıyordur. Yapsın ama hakkaniyetli yapsın. Ben surdan prim alıyım diye insanların sağlığıyla oynamasın tabii ki de.
Neyse sıkıntı yok ztn benim cebimden çıkmıyor
Devletin cebinden çıkıyor. Devletin cebinden çıktıkça sana vergi olarak dönüyor...
Babamın cebinden cikiyorsjdjdu
Hayırlı evlat yaa. D
E napim çalışayım mi
Cevap
8Cevap
5 günden uzun sure kullan.. saatine dikkat ederek al
Şaka evet
Acile gidiyorsan hepsinin yazdigi ilaclar fix zaten
Her hastalığa göre bir ilaç gurubu yazılır ondan olabilir
Evde varsa niye alıyosun fuzûli masraf sjdkfj
Shdhhd napim bilmiyordum aynisi
hastalık farklı mı
kullanımda bir yan etki olmadıgını görüp devam etmiştir belki ilaca
Başka doktora git olmadı
şaka değil
Gecistirdimi
Ne ilacı ki bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?