Kulağımdaki piercing yeri şişti ve inmiyor. Fucidin pomat kullanıyorum acaba yanlış ilaçmı? Fotoğraflı?

Ayın 17'sinde taktırdım alt tarafı. Şişlik oluştu bir kaç gün sonra. Önce terramycın sürüyordum. Onu bıraktım ve fucidin pomat kullanmaya başladım ana hala şiş. Acaba neden şişti ve inmiyor? Yaptırdığım yer bakımını düzenli yap iner dedi ama inmedi. Nasıl iner ki? Bilgisi olan varmı?

https://i.hizliresim.com/4L9ob0.jpg
Kulağımdaki piercing yeri şişti ve inmiyor. Fucidin pomat kullanıyorum acaba yanlış ilaçmı? Fotoğraflı?
Cevapla