%90'dan az değil, %90'dan az. Ortopedik değil ama boy kısalığından oran alabilir miyim mesela ÖTV indirimi için değer mi? Veya tertibatlı araç için uğraşmalı mıyım 1.40'lardayım.
Güncellemeler
3 ay
RAPOR ORANI %90'DAN AZ ORADA YANLIŞLIK OLMASIN
Yüzde 90 altı ortopedik olmayan engelli raporuyla ÖTV indirimi ve tertibatlı araç alabilir miyim?
Endokrin hastası olduğunuz için değil, boyunuz 1.42 m olduğu ve pedallara yetişmek için teknik modifikasyona ihtiyaç duyduğunuz için var. Vergi dairesi boy kısalığını yapısal bir ortopedik kısıt olarak kabul etmektedir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Engele göre değişir o
Aracı kullanamayacak şekilde bir engelin vari ise tertibatlj araç şartıyla alırsın
Boy kısalığı işe yarar mı
Boy kaç
1.42 ama endokrin oran verdi bu yüzden zor gibi
Endokrin hastası olduğunuz için değil, boyunuz 1.42 m olduğu ve pedallara yetişmek için teknik modifikasyona ihtiyaç duyduğunuz için var. Vergi dairesi boy kısalığını yapısal bir ortopedik kısıt olarak kabul etmektedir.
Ancak raporum süresiz. Tekrar heyete girmek riskli değil mi?
Bende engelliyim yüzde 40 süresiz sjsjs
Ehliyeti ne yaptın
Ehliyeti nerden biliyorsun benim :)
Soruyorum aldın mı diye merak ettim
Yarın sınavım var direksiyon haha bu kadar tesadüf sjsj
Peki otomatik mi tertibatlı araç mı indirimden yararlanacak mısın başarılar şimdiden bu üçünü istiyorum 😆
Kanser geçirdim, uzuv kaybım falan yok, indirimden faydalanamam ya
Teşekkür ederim umarım geçerim ya
Rica ederim Allah şifa versin işitme kaybı benim de
Birde boyun mu kısa
Evet o da başka bir rahatsızlık sebebiyle. Özel bir durum. Kromozomlar vs.
Engelli bir eşin olsun ister miydin :)
Valla nasip kısmet ne diyeyim
Benim boyum 184, hiç sorun etmezdim boyunu
Doğrudur ancak ben henüz kendimi sevemiyorum önce kendimi seveyim ki biri beni sonra sevsin
Bende bazen sevemiyorum ama en önemli şey kendini sevmek doğru diyorsun, bir şans verirsen seni tanımak isterim.
Yanlış bir şey mi dedim?
Yok hayır da sorumun cevabını almam lazım cidden boy kısalığından oran almalı mıyım süresiz raporu bozmaya değer mi
bir şey sordum, istemiyorsun sanırım
Seninle alakalı değil. İlişkiye hazır değilim şu an.
Arkadaş olabiliriz, bende hazır olduğumu düşünmüyorum sadece tanımak istemiştim seni.
Belki daha sonra teşekkürler anlayış rica ediyorum
Anladım sağol