Yani ben bekliyorum bende derken seni bilmem sen tutun ama hayata benim için geçti de genelde böyle oluyor işte sağlığına dikkat etmemek diyorsan hem piskolojik hem fiziksel psikolojik olarak zaten yıkık olunca fizyolojik olarakta daha çabuk çöküyorsun ruhsal + biyolojik yıkıma giriyorsun ve boom
Evt erken ölürsün sağlığına dikkat etmiyorsan yaşlanınca çok elden ayaktan düşersin o yaşa kadar yaşarsan tabii yaşarsanda çok sağlıksız olursun zaten bu yaşa kadar öyle olduğun için aq bunu sorma istersen bunu kreşe giden bebelerle bilir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Erken Ölmek Daha İyidir Yaşlanıp Ele Muhtaç Olacağıma Erken Ölmeyi Tercih Ederim.
dostum ben onu sormadım
boş ver kardeş bu ölsede yeridir hiç üzülmem kına yakarım dünya kurtulur bir slktan 🤭😂
@Meltemzlfkr23 keles burunlu
Valla kimin ne zaman öleceği hiç belli olmaz
kitap oku
Sende git terbiyeni düzelt terbiyesiz
kitap oku dedim terbiyesiz sensin
Napalım ağlayalım mı ölücez diye her gün madem biliyorsun erken öleceğini bizene ona göre hareket et
or os pum koca gt lum guzel gt lum sen cahil bi kardeşim sun ne olur ddedim olucem demedim
Orsp senin ta kendini ağzını topla seni şikayet etmiyim kim olduğunu bulupta gizli üye olup saklanma yedi sülanenini bulurum senin
tm ab
Merak etme en erken ben öleceğim hızlı yaşayıp genç ölmek hedefim
ben seni sormadım
Sende aynı olursun dediğin gibiyse
İşte aynı şey aq bende aynıyım dediğime göre sende böyle olursun
yaşın kaç ki
Aynı yaştayım seninle
Şöyle özetleyeyim mutsuzum depresyondayım her gün içiyorum her gün votka her gün en az 2 paket sigara stres falan bende öleceğim günü bekliyorum
Yani ben bekliyorum bende derken seni bilmem sen tutun ama hayata benim için geçti de genelde böyle oluyor işte sağlığına dikkat etmemek diyorsan hem piskolojik hem fiziksel psikolojik olarak zaten yıkık olunca fizyolojik olarakta daha çabuk çöküyorsun ruhsal + biyolojik yıkıma giriyorsun ve boom
Birkaç kez intihara girişmişliğim var tedavi alıyorum öyle bi sicil yani
Boktan hayatlar hayat boktan
Evt erken ölürsün sağlığına dikkat etmiyorsan yaşlanınca çok elden ayaktan düşersin o yaşa kadar yaşarsan tabii yaşarsanda çok sağlıksız olursun zaten bu yaşa kadar öyle olduğun için aq bunu sorma istersen bunu kreşe giden bebelerle bilir
Bebelerde
geçmiş olsun
Yaşlanınca çok cefasını çekersin
ne gibi
Kemik erimesi eklem ağrısı erken bunama vs vs
Aynı durumdayız ölmeyi bekliyorum
dostum kitap oku
Yok ya
Kaç yaşındasın.
19
Neden sağlığına dikkat etmiyorsun
konumuz bu değilki
Erken ölür muyum demişsin bunu sorduğuna göre neden dikkat etmiyorsun
Çünkü senin sorduğun soru saçma
sus nolur sus
Susalim aq
Beyin yokkkii
Senin *mında boş
okuduğumu anlıyom en azından
Hiç sanmıyorum aqq
Seni ziksende boş jrjwkw1