Enfeksiyonun ciddisi vey ciddi olmayanı yoktur. Enfeksiyon demek mikrop demek, bazıları hızlı yayılır, vücut bununla savaşamaz kimisi yavaş yayılır, vücut bunu ekarte eder. Muhtemelen ilaç tedavisi ile bir kaç güne atlatırsın
Bir şey var mı diye, yoksa neden sorayım, Mesela saydıkların olsaydı evli olsaydın cinsellik yaşamış olsaydın dış gebelik bile olabilir di, Demek istediğim bir şeyin tek bir cevabı olmaz, sen bir soru sorarsın bunun bin tane cevabı olabilir
Sen ne duymak istiyorsun 😀 Ciddi olmayan bir hastalığın var ve bu bünyenin gücüne göre değişik semptomlar gösterebilir. Doktoruna daha fazla itimat et, sonuçta tahliller doğruyu söyler
1. Bilirubin: +2 • İdrarda bilirubin normalde olmaması gerekir. • +2 çıkması genelde karaciğer veya safra yolları ile ilgili bir durum olabileceğini gösterebilir. • Bazen ilaçlar, enfeksiyon veya karaciğer stresinde de görülebilir.
2. Protein: +- (iz miktar) • Çok düşük seviyedir. • Enfeksiyon, susuzluk, yoğun egzersiz veya geçici durumlarda olabilir. • Tek başına genelde ciddi değildir.
3. pH: 8 • İdrar normalde 4.5 – 8 arasıdır. • 8 alkali idrar demektir. • Bazen bakteriyel idrar yolu enfeksiyonlarında görülebilir.
4. Lökosit: 8 • Lökositler iltihap hücreleridir. • 8 olması hafif bir enfeksiyon veya irritasyon göstergesi olabilir.
5. Bakteri: 49 • İdrarda bakteri olması genelde idrar yolu enfeksiyonu (UTI) düşündürür.
⸻
Kan Sonucu
CRP: 10 • CRP normalde 0 – 5 mg/L civarıdır. • 10 olması vücutta hafif–orta derecede iltihap olduğunu gösterir. • Bu genelde enfeksiyonla ilişkili olabilir.
⸻
Genel Değerlendirme
Bu sonuçlar birlikte bakıldığında en olası durumlar: • İdrar yolu enfeksiyonu • Hafif iltihap • Karaciğer veya safra ile ilgili kontrol edilmesi gereken bir durum (bilirubin nedeniyle
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Enfeksiyon var , ciddimi değilmi doktor karar verir sanırım
Enfeksıyon dedi ama cıddımı degılmı bırsey demedı
Enfeksiyonun ciddisi vey ciddi olmayanı yoktur. Enfeksiyon demek mikrop demek, bazıları hızlı yayılır, vücut bununla savaşamaz kimisi yavaş yayılır, vücut bunu ekarte eder. Muhtemelen ilaç tedavisi ile bir kaç güne atlatırsın
Evet ilaç tedavisi verdı ama ben asıl bılburın cıkmasınssn korktum
Su içme alışkanlığın nasıl
Baya ıcerım suyu
idrar yaparken yanma
sık idrara çıkma
karın veya bel ağrısı
gözlerde sararma
koyu renk idrar
Hangisi var sende
Kasıgımda agrı var sadece başka da bırsey yok
Bu tahlilleri verirken adet dönemine yakınmıydı?
Hyr
Gecıktı daha doğrusu
Adetin kaç gün gecikti?
İdrar yaparken yanma veya sık idrara çıkma var mı?
Kasık ağrısı tek taraflı mı yoksa iki taraflı mı?
Evlimisin
Yaş kaç
Sol tarafta 4 gün felan yanma yok sık sık ıdrara gıtme yok
Evlı degılım 18
β-hCG testi yapıldımı?
Cinsel ilişki yaşadınmı yakın zamanda
Yaşamadım
Ciddi bir şey yok, idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorsun, antibiyotik tedavisi başlanır. Birde bol su içmekisin bu sürede
Geçmiş olsun, yinede çoğu şeye hekimin karar verecektir
Abı bırsey yoksa nıye bırsey var gıbı sorular sordun
Bir şey var mı diye, yoksa neden sorayım, Mesela saydıkların olsaydı evli olsaydın cinsellik yaşamış olsaydın dış gebelik bile olabilir di,
Demek istediğim bir şeyin tek bir cevabı olmaz, sen bir soru sorarsın bunun bin tane cevabı olabilir
Sağlıcakla kal, sanırım biraz daha hijyene dikkat etmeliyiz küçük hanım
Anladım teşekkür ederım ama bulantım gevmıstı tekrar oluştu bu neden olur
Sen ne duymak istiyorsun 😀
Ciddi olmayan bir hastalığın var ve bu bünyenin gücüne göre değişik semptomlar gösterebilir. Doktoruna daha fazla itimat et, sonuçta tahliller doğruyu söyler
Neyse zaten gıttım farklı bı enfeksiyon daha kapmısım
Geçmiş olsun ne kapmışsın ne önerdi doktorun
Bılmıyorum kı probiyotik verdı bıde serum
Probiyotik bağırsaklarının düzenlenmesi için, serum ise sıvı kaybını ve vitamin takviyesi için geçmiş olsun
İdrar yolu enfeksiyonu
Mu bılburın var ama
Doktor ne dedi
Öyle dedı
Sadice bunları söyledi ve neyin olduğunu söylemedimi
yapay zekaya sor o burdan daha iyi yorumlar
Ciddi durum gitmelisin
Yapay zekanın sonucu
İdrar Sonuçları
1. Bilirubin: +2
• İdrarda bilirubin normalde olmaması gerekir.
• +2 çıkması genelde karaciğer veya safra yolları ile ilgili bir durum olabileceğini gösterebilir.
• Bazen ilaçlar, enfeksiyon veya karaciğer stresinde de görülebilir.
2. Protein: +- (iz miktar)
• Çok düşük seviyedir.
• Enfeksiyon, susuzluk, yoğun egzersiz veya geçici durumlarda olabilir.
• Tek başına genelde ciddi değildir.
3. pH: 8
• İdrar normalde 4.5 – 8 arasıdır.
• 8 alkali idrar demektir.
• Bazen bakteriyel idrar yolu enfeksiyonlarında görülebilir.
4. Lökosit: 8
• Lökositler iltihap hücreleridir.
• 8 olması hafif bir enfeksiyon veya irritasyon göstergesi olabilir.
5. Bakteri: 49
• İdrarda bakteri olması genelde idrar yolu enfeksiyonu (UTI) düşündürür.
⸻
Kan Sonucu
CRP: 10
• CRP normalde 0 – 5 mg/L civarıdır.
• 10 olması vücutta hafif–orta derecede iltihap olduğunu gösterir.
• Bu genelde enfeksiyonla ilişkili olabilir.
⸻
Genel Değerlendirme
Bu sonuçlar birlikte bakıldığında en olası durumlar:
• İdrar yolu enfeksiyonu
• Hafif iltihap
• Karaciğer veya safra ile ilgili kontrol edilmesi gereken bir durum (bilirubin nedeniyle
Cıddımi ddgılmı yanı
Öyle ama sen yine git
Biraz ciddi durum doktora gitmeni öneririm
Ne konuda
Ciddi
?
Bilburin sıkıntı biraz karaciğerle alakalı filan o yüzden doktora git benve
Gıttım ama hıcbırssy demedı ya o konuda bende korkyorum
Allah Allah başka bi doktora gozuk bide diğerleri sıkıntı değil de o sıkıntı çünkü
Ama ast alt normal belkı ondanmı şey yapmadı acaba
Olabilir
Korktuğum bi konuydu ya
pek degil..
Cıddı degıl yanı ama şey ya korkutan şey bılburın cıkmıs