Alt taraftaki dişlerimin biri çarpık ve önde iki dişin ortasına çıkmış boşluğa ama ben iki yıldır yeni fark ettim canını sıkıyor konuşurken insanlar kelimeleri anlamıyor hızlı konuştuğum için napcam
3 ay
Alt taraftaki dişlerimin biri çarpık ve önde iki dişin ortasına çıkmış boşluğa ama ben iki yıldır yeni fark ettim canını sıkıyor konuşurken insanlar kelimeleri anlamıyor hızlı konuştuğum için napcam
Bu yaşına kadar seni insanlar anlamış simdimi anlamıyor bu sağlığını tehtit edicek derecedeyse evet bir doktora gitmen iyi olur ama sağlığı inetkilemiyorsa 32 yaşına kadar gelmişsin zaten sadece oraya odaklanma ve hızlı konuşmadan sesli anlaşılabilir kelime kelime söyleyerek kitap okuyarak anlasiliyor olma durumunu dahada yukarı tasiyabilirsin
Konuşurken de dilim orada olduğu için kutu hissediyorum keşke yeniden doğsam
Bu yüzden zaten oraya odaklanma demiştim ister istemez dilinle kontrol sagliyosun ilk edepta aklından o durumu çıkartmak için çaba göster bunuda farklı uğraşlar sonucu yapabilirsin iaklini meskul edicek şeyler bul dilin oraya gitmicek şekilde ve insan sonra kitap okumayı sesli olarak heceleyerek sonrasında kelime şeklinde ve eminim hiç bir operasyon geçirmeden bu durumun altından kalkabilirsin
Teşekkürler ama hep aklım orada Didim'de kötü görüntü veriyor eminim buna
Ediyorum da olmuyor
Sagoll
Cevap
2Cevap
Dişçiye görünsen de tel taksa?
Moralim iyice bozuldu dilim hep orada
Tedavisi var neden bozulsun ki... Neleri neleri yeniden yapıyorlar
Evet oyyde korkuyorum da
Korkun normal tabiki.. ama ömür boyu bunla yaşamaktansa 1 defa yaptır rahat et. Keşke korkmasan
Teşekkürler 👏
Rica ederim.
diş teli?
Çok pahalimidir ayrıca birde çürük boşluğun var üst üste görünüyor siyah
yani onu ben bilemem hekim bilir ama mutlaka git yani dişçiye
Duzelirmi ki yaşım 32
Ortodontiye git
Teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?