Ve bu hâlde işe geldim burun spreyi sıkıyorum ama bir işe yaramıyor İburamin içtim fayda etmedi ne yapmalıyım
3 ay
Ve bu hâlde işe geldim burun spreyi sıkıyorum ama bir işe yaramıyor İburamin içtim fayda etmedi ne yapmalıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yapay zekaya sor belki faydalı bilgiler çıkarır karşına
Mevsşmsel alerji ben deloday kullanıyorum.
Grip korona mı oldun kaç gündür böyle
İki gündür böyle
Dün sağlık ocağına gittim ilaç verdi de bir faydası olmadi
Akıntı haricinde başka bşr bir şey var mı ishal halsizlik iştahsızlık gibi vb. Şeyler
Halsizlik var bir de boğazımdan balgam çıkıyor dün biraz ağrıyordu ağrısı geçti de boğazımdan yeşilimsi balgam çıkıyor
Hmm isterseniz bir de acile gidin. orada hızlı müdahale ediyorlar. En azından serum takarlar toplarsınız
Hayatım boyunca hiç serum taktirmadim biraz korkuyorum. Serum takmak yerine ilaç verseler de bir işe yazamayabilir çünkü soğuk algınlığı ilacı içtim aferin içtim de bir faydası olmadı
Korkmayın korkacak hiç bir şey yok. İçtiğiniz ilaçları doktora söyleyiniz bilgilendirmek amaçlı. Önyargı kırılmış olur hem madem hayatınız boyunca taktırmadınız. Bir şey olmayacağını görünce önyargı yok olur. İlaç işe yaramaz. Serum kesin çözüm. Bana teşekkür edeceksiniz
Serum takmazlarsa
Genelde takıyorlar. Siz şikayetlerinizi dile getirin. Durumunuzdan bir hayli rahatsız olduğunuzu söyleyin. Sizi rahatlatmak için takarlar
Burun akıntısı diyince genelde sprey veriyorlar
O halde doktora deyin ki. Çok kötü derece rahatsızım böyle olmaktan. 2 gündür kendimde değilim resmen hastalık yüzünden. Hani bugün bir rahatlatıcı serum verirseniz çok iyi olur hocam deyin. Gerekeni yaparlar. Seni rahatlatmaları için birazcık rol yap çok kötüymüş gibi. Çünkü ilgilensinler.
Çok kötüyüm gerçekten burun akıntısı geçmiyor boğazımda balgam var gece de uyuyamadım bu yüzden
Tamam işte bunu doktora aynen söyleyin abartaraktan biraz
Devlet hastanesinde pek ilgilenmiyorlar rol yapsam bile. Bir kere parmağım yanmıştı su toplamıştı sıra gelene kadar iki saat geçti sürekli yaşlı hastalara öncelik veriyorlar
Devlet veya özel orası sizin tercihiniz. Dediklerimi yapın siz rahatlayıp teşekkür edeceksiniz 😎
Burnumdan bir türlü rahatlayamiyorum ki
Burun tıkanıklığını maalesef 3-4 gün çekersin ondan kurtuluş yok 😄
Ya uyuyamıyorum sabah bu halde işe geldim bir de
Özel sektör lanet olsun 😄
İşten sonra acile gittt
Rapor alırdım da raporlu günü maaşımdan keserler diye gerek yok diye düşündüm
Gideyim de çok sıra bekleyeceğim diye gitmek istemiyorum sıra beklerken daha kötü hasta olurum
Öyle hakları yok nereye kesiyorlar
Kesiyorlar
İyileşmezsem yarin işe geç gideceğim
Umarım sağlığınıza kavuşursunuz bir an önce
Umarım
Teşekkür ederim
Rica ederim 🖐🏻
Kronik o zaman
Alerji olabilir