Arkadaşlar doğumum geldi hastanedeyim ağrı çok kötü fakat epidural riskli olduğu için endişelerim var sizce almalı mıyım?
3 ay
Arkadaşlar doğumum geldi hastanedeyim ağrı çok kötü fakat epidural riskli olduğu için endişelerim var sizce almalı mıyım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Epidural olayına girme ya 👍 belden aşağısını full uyuşturuyorlar 👍
Ağrı çok zor 🥹
Yapacak bişey yok , doğum olayı çok zor bir olay 👍 Hayırlı , sağlıklı güzel bir doğum olur inşAllah 🙏
Sağ olun 🥹
🙏🙏
doktorun yok mu senin biz ne bilelim aw. alt tarafı prenses doğum yapacaksın
Kalbimi neden kırıyorsun sadece deneyimi olan var mı sonrası sıkıntı mı demek istedim
canım benim ya kalbini kırmak için söylemedim esprili bir dille söylediğimi hayal et. sana hayırlı doğumlar diliyorum 🫶
Teşekkür ediyorum 🥹çok zor çok anneleriniz ne yaparsa yapsın kötü de olsa kıymetini bilin tüm annelerin ayaklarının altı öpülse de az
o konuda haklısın , sen de anne olacaksın senin de ayaklarını ne kadar öpsek az.
Allah razı olsun iyi dilekleriniz için teşekkür ederim ne dileğiniz varsa kabul etsin Rabbim
amin sağ olasın sana da sağlıklı bir doğum ve hayırlı evlat diliyorum
Almamaya gayret et ama eger agri aci dayanilmicak gibiyse al gitsin
Açıklık 5 cm ağrı gelip gidiyor ama çok zor sonra ne olur bilmiyorum dua eder misin bacım 🫶💕
Allah sag saglim agrisiz acisiz hemencecik kucagina almayi nasip etsin insallah. Sık dişini dayan kucagina alinca insallah tum acilar geçip gidecek 😘😘😘
Haber et kiz banada dogurunca aklim simdi sende kalir 🥲
Aşkım yazarım arada çok ağrım arttı 🥹su da yapacağım doğumu
Normal doğuma mı gireceksin
Su da doğum
Epidural da ne gibi risk varmış
Bacaklar sonradan hissizlik baş ağrısı ani kan şekeri düşüşü vs ve bel ağrısı bunlardan biri
İlk başta Allah sabır versin. Gerçekten doğum bir mucize olduğu kadar riskli bir durum. Epidural olan arkadaşlarım var çok şükür bir sorun yaşanmadı. Bu süreci de en güzeli doktor tavsiyesi ile ilerlemek daha güzel olacaktır. Doktorun bu konuda ne diyor.
Doktorun ne diyor önemli olan o
Epidural genel riski var tabii ki dedi kararı bana bırakıyorlar
Açıklığın yavaş mı ilerliyor 😐
Aşkım bi geldim hastaneye randevum vardı zaten hafif ağrım var dedim vi baktılar 4 cm 2-3 saate 5-6 oldu
Umarım hemen artar kolaylıkla olur canım ❤️ bu süreç zor ama bebişi kucağına alınca bütün ağrıların bitecek 🥹
Herkes öyle söylüyor inşallah çünkü ağrısı zormuş ALLAH annelerimizi cennetine alsın
❤️❤️
Aldım epidural kuzum rahattı ama kafa çıktığında gerilme hissettim baya dığum bitince yorgunluk hissettim baya duana ihtiyacım var 🥹💟
Çok sevindim senin adına 🥹 yorgunlukta geçer kısa zamanda 💕
İnşallah nasıl zormuş tüm annelerin ayaklarının altını öpeyim
Alma bence
Epidural ne ki
Gebelere yapılan bir ağrı kesici belinden yapıyorlar