3 ay

Çoğu zaman bi sebep yokken kendimi mutsuz ve yorgun hissediyorum bunu yaşayan var mı?

İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor sadece uyumak istiyorum
Çoğu zaman bi sebep yokken kendimi mutsuz ve yorgun hissediyorum bunu yaşayan var mı?
Cevapla