İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor sadece uyumak istiyorum
3 ay
Bunu yaşayan çok kişi var, gerçekten yalnız değilsin. Bazen insanın içinden hiçbir şey yapmak gelmez, sanki enerji tamamen çekilmiş gibi olur ve sadece uyumak istersin. İlginç olan tarafı da bazen ortada net bir sebep olmamasıdır. İnsan yoruluyor, kafası doluyor ya da içten içe bir şeyler birikiyor ve bu böyle bir halsizlik gibi ortaya çıkabiliyor. Böyle zamanlarda kendine çok yüklenmemek gerekiyor. Her gün güçlü olmak zorunda değil insan. Bazen biraz dinlenmek, biraz sessiz kalmak da normal. Önemli olan bunun içinde kaybolmamak ve kendine karşı anlayışlı olabilmek.
Çok doğru 👍
Evet, bunu yaşayan çok kişi var merak etmrie yalnız değilsin. Sebepsiz mutsuzluk ve sürekli yorgun hissetmek genelde uyku düzeninin bozulması, çok fazla telefon kullanımı, hareketsizlik, gün içinde amaç veya rutin olmaması, bunlar beynin enerji ve motivasyon sistemini düşürür. Bu yüzden hiçbir şey yapmak istememe ve sadece uyumak isteme hissi oluşabilir. Kendini toparlamak için her gün aynı saatte uyuyup uyanmaya çalış, telefon kullanımını özellikle gece azalt, günde en az 20–30 dakika yürüyüş yap ve gününe küçük hedefler koy (iş aramak, bir şey öğrenmek vb.). Eğer bu his haftalarca sürerse, iştah ve uyku çok değişirse veya hayatını ciddi etkiliyorsa bir psikologla konuşmak da faydalı olabilir.
Belki senin sana ihtiyacın vardır :)
Kendine zaman ayırmayı dene bakalım, bi yürüyüş, küçük bir alışveriş, bi kahve molası belki uzun zamandır kendine almayı istediğin bir şeyi hediye edebilirsin :)
Umarım faydası olur ya da sevdiğin arkadaşların varsa sana iyi gelen onlarla muhakkak en yakın zamanda bir araya gelmelisin bende en çok bu işe yarıyor :)
Teşekkür ederimm ☺️☺️
Sebep yokken gibi gözükse de aslında sebep var yaşadığımız her anı zihin bilinçaltında tutuyor ve yıllar geçse de bir ses tonu bir koku bir kelime bir görsel bir şarkı sözü gidip bilinçaltında olan o duyguyu tetikliyor sen farkında olmuyorsun ama beyin hatırlıyor ve refleks veriyor bütün mesele bu
Cevap
21Cevap
nedensiz değil ama yaşıyorum.
Hayattan bezmiş gibi cevaplar veriyorsun zaten 🥲
Evet
Yukarıdaki saygısızın yazdığını kaldırır mısın rica etsem
Hallettim.
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bende de böyle dönemler oldu, bazen içimizdeki enerji tamamen tükendiğinde hiçbir şey yapmak istenmiyor. Belki kısa yürüyüşler ve güneş ışığı almak biraz olsun yardımcı olur, ama zorlanıyorsan kendini zorlamak yerine birkaç gün rahatlatman da iyi olabilir.
Takıntı yaptığın bir şeyler var ama o an üzülmüyorsun sonradan böyle oluyo
Olabilir
Enerjini başkasına vermişsin onda kötüyü almışssın alma verme dengesi bozuk
Monotonluktan kaynaklıdır çoğumuz arada bu durumu yaşıyoruz..
Yorgunluğun Vitaminsel olabilir. Mutsuzluğunu bilemem.
merhaba tükenmişlik sendromu. merhaba depresyon :)
Olabilir insan kendini bazen mutsuz hissedebilir her zaman mutlu olcaz diye bir şey yok insanlık hali.
Mutlu olmana sebep olacak şeyler yap yorgunluğun sağlikla alakalı bir sorunmu
Bildiğim kadarıyla sağlıkla alakalı bi sorunum yok
O zamanı mutsuzluk yorgunluk getiriyor
Sizin gibi güzel bir hanimı kim mutsuz ediyor
Sürekli evde misin sen
Podyumdayım
Hım
Alkışlar seni zehirlemiş demekki bebeğim
Evine dönünce bir şeyin kalmaz
Merak etme
Çok mu kahve tüketiyorsun
Hayır kahveyle pek aram yoktur
👍
Kan tahlili en son ne zaman yaptırdın
Çok oldu ya
Bence bir test yaptır ona göre eksiklerini tamamla. Magnezyum takviyesi de alabilirsin duruma göre doktoruna danış. Daha verimli bir yaşam olur gün içinde
Teşekkür ederim
Rica ederim
Sana yaşam enerjisi verecek birisi lazım
Ferritin değerine baktırmak gerekir
Depresyondasın tatlım
Modun düşüklüğü ya da depresyon belirtisi
Depresyondasın ondan
Tükenmişliğe gidiyorum
İnsanız ya hani olur böyle şeyler
Evet neden oluyor sende
Bende tam anlamıyla böyleyim
Uyuyabiliyor musun peki
Evet
O zaman en iyi yaptığın işi yap vur kafayı uyu iftara kadar ASŞKJHAGA
😂😂
😂😂
Ben de aynı durumdayım
Vitamin eksikliğindendir
Bazen de sebepsiz mutlu oluyo musun
Arada
Evet oluyor
Hormonal
Seksi girl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?