3 ay

Aile hekiminden 2 günlük rapor alınca iş yeri beni izinden çağırabilir mi?

Ben markette çalışıyorum bugün kendimi çok kötü hissediyordum aile hekiminden iki günlük rapor alıcam normal izin ile rapor farklı oluyor değil mi yani beni işe çağırmaya hakları yok bilgisi olan yazsın

Aile hekiminden 2 günlük rapor alınca iş yeri beni izinden çağırabilir mi?
Cevapla