Ben markette çalışıyorum bugün kendimi çok kötü hissediyordum aile hekiminden iki günlük rapor alıcam normal izin ile rapor farklı oluyor değil mi yani beni işe çağırmaya hakları yok bilgisi olan yazsın
3 ay
Ben markette çalışıyorum bugün kendimi çok kötü hissediyordum aile hekiminden iki günlük rapor alıcam normal izin ile rapor farklı oluyor değil mi yani beni işe çağırmaya hakları yok bilgisi olan yazsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Raporluyken hiç kimse seni çalıştıramaz, çağıramazlar,
Raporluyken demiyorum normal izin günum de
yukarda yazmışsın aile hekiminden 2 günlük rapor alsam beni işe çağırırlarmı diye, Şimdi de diyorsunki raporluyken demiyorum normal izin günümde diyorsun, normal izinliyken çağırabilirler bu yasal bir durum kani kanunen böyledir, ama aile hekiminden 2 gün rapor alırsan raporun bitene kadar seni hiç kimse çalıştıramaz, işe de çağıramazlar, umarım çok açık ve net olmuştur ve umarım anlamışsındır.
Neden cagiriyormus normal günüm de?
anladıysan kafanı salla
Ya evet anladım sağol hasta olduğum için tam anlatamamisim
normal izinliyken çağırma yetkileri var bu kanunen böyledir nerde olursan ol ister özel sektörde ister kamu kurumunda izinliyken amirin müdürün iş gereği gerek gördüğünde çağırırlar ve çağırdıklarında kullanamadığın izinleri saklı kalır sonra kullanırsın
Ya anladım da normal izin günümde cagiramazlar ki öyle bı hakları yok sonuçta rapor kullandığım günler dinlendigim günler izin günüyle rapor ayrı olur diye biliyorum
ben sana çok açık yazdım anlaşılmayacak bir durum söz konusu değil neden anlamak istemiyorsun yazdıklarımı iyi oku ve anla sonra yorum yap
normal izin gününde istedikleri zaman çağırabilirler burayı anladınmı, çünkü kanunen buna hakları var itiraz edemezsin işe gitmesende, isteseler çıkışını verebilirler, bu da kanuni hakları
Ya ben cumartesi günü de mi izon alayım o zmn cagiracaklar beni diye sağlık ocakları kaç gün veriyo bilmiyorum pazara kadar bile verse alirim
izin ve rapor tabiki ayrı şeylerdir raporluyken seni hiç kimse çalıştıramaz çünkü bu suç sayılır o nedenle kimse o riski göze alıp raporlu birini çalıştıramaz
Sağol anlatttigin için peki sağlık ocakları kaç gün rapor veriyor biliyo musun
cumartesini pazarı bilmem ama aile hekimleri 5 güne kadar rapaor verebilir durumuna bağlı
Gerçekten çok hastayım ya bugün ayakta zor durdum bifr market çok zor calismak orada yani
personel yetersizliği varsa iş yoğunsa iş aksıyorsa buna kanunen hakları var çağırabilirler neden anlamak istemiyorsun ısrarla soruyorsun
Kovarlar mi beni peki izin günümde gitmesem beni kovmalarini da istiyorum da biraz p yüzden
Yok anlıyorum ben seni merak etme sadece şaşırdım çünkü biri bana xagirmazlar demişti i yüzden
öncelikle çok geçmiş olsun eğer iş gitmek istemiyorsan dinlenmek istiyorsan o zaman rapor al en doğru yol bu
sen bana özelden yazsana
Çok sağol çalıştığım markette kilere de biraz ders olsun istiyorum ben bugün okadar cok hastaydım içerde otyrdular sohbet ettiler ben hasta hasta kasada durdum
haklısın özel sektörde genelde böyledir biliyorum hele işe yeni girdiysen herkes seni çalıştırmaya ezmeye yüklenmeye çalışır sana hak veriyorum sanırım işe yeni girdin ve alışamadın da
takip at dedim neden özele gelmek istemedin
Evet çok kötü davranıyorlar bana bagiruyolar hep işten cikmaj çok istiyorum ailem sıkıntı ediyor onları. Beni kovmasibi bekliyorum belki izin günum de cagiritlarsa gitmezsem kovarlar diye düşünüyorum yine hastayım derim çünkü izin günum. Sonuçta ya kovarlar ya da kovarlar yani bence öyle sence
neden sorularıma cevap vermiyorsun, bu arada kaç yaşındasın
22 mesaj atamiyorum
takibimi kabul edersen sende mesaj atabilirsin, sende bana takip at kabul edeyim sonrası istediğin zaman mesaj atabilirsin
Yok hayır direk sigortan düşüyor zaten çalışmazsın
Tmmdur aile hekimleri iki günlük veriyorlar değil mi çok kötüyüm basım çatlıyor
Ben geçen gittim rapor istedim 1 gün yeter mi istersen 3 vereyim dedi 😂
Oha yemin et
Benimki çok iyiydi
Nasıl inamdirdin hasta olduguns
Kan vermiştim zaten ferritinim falan çok düşüktğ bir de hemoridim vardı ona ilaç yazdırdım çok aşırı da hasta değildim de verdi yine de
Çağırmazlar raporlusun ya sağlık yönünden