Hâlâ ilk günkü gibi ağrıyor.. normal mi daha ne kadar ağrıyacak? iltihap falan mı oldu ondan mı bu kadar ağrısı? ilaç da vermedi evde antibiyotik var onu içsem mi napsam.. kulağımdan boynuma ağrıyor.. yutkunmakta zorlanıyorum
3 ay
Hâlâ ilk günkü gibi ağrıyor.. normal mi daha ne kadar ağrıyacak? iltihap falan mı oldu ondan mı bu kadar ağrısı? ilaç da vermedi evde antibiyotik var onu içsem mi napsam.. kulağımdan boynuma ağrıyor.. yutkunmakta zorlanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bence normal bir ağrı değil tekrar doktora git olmadı ağız diş hastanesi aciline başvur bir baksınlar
2si ayni anda alindigi icin belki bilmiyorum ama bu agri da cekilmez ya
İyi de üstünden 4 gün geçmiş🥹
Evett hala ilkgunki gibi agriyo.. gerci bi tik azaldi ama yinede agriyo
Ben dış hekimiyim çekimden sonra sigara içtiniz mi ya da çalkalama fırçalama tükürme yaptınız mı
Sigara kullanmıyorum..2 saat boyunca pamugu cikarmak için bile acmadim agzimi..2 saati gecince pamugu cikardim o zaman ilik suyla bi calkalayip tukurdum disimi bile fircalamadim oraya denk gelirse diye..2. gun ya da 3. Gun basladim fircalamaya
İşte o gün çalkalama ve tükürme yapmamaliydin
Daha sonra gelen kanı yuttun mu tükürdün mu
Valla oncesinde sonrasinda butun kani yuttum sadece o zaman baya kan vardi onu tukurdum o kadar da yutamazdim
Pipetle bir şey içtiniz mi
Evet pipetle icmicek miydim? oraya getirmemenin kolay yoluydu
Tabiki icmeyeceksiniz pipet kullanmayacak siniz yoksa ordaki yarabkapanmaz mutlaka doktorunuza gidin oraya alveojel diye bir ilaç var ondan koysun
Nedenki pipetin ne zarari var anlamadim? yara taa arkada ben onumde ictim ve oraya getirmedim
Canim benim vakumlama hareketi yapıyorsun ya pipetle o iyileşme dokusunun oluşumunu engelliyor
Ne bilim aksine iyi olur diye kullanmistim.. bisi yiyemeyince meyve suyu ictim baya vakumlamis oldum yani.. onun için mi agrim var?
Evet ondan dolayı ağrı olmuş yarab kapanmamis size diş çekimi yapan doktor uyarısını yapmadı mi
Yoo hicbisi demedi ilac da yazmadi.. sadece kagit verdi onda da sadece tamponun ne kadar durca ne kadar sure sicak soguk kullanamicam falan yaziyo kucuk bi kagit.. bilmiyodum pipet kullanilmamasi gerektigini.. beyazlik gecti disimdeki baya kapaniyo gibi aslinda ama kapanana Kadar agricak mi
Dış hekimi dediğim ilaçtan koyarda daha çabuk iyileşir şu an yarabbolgesini görmeden bir şey diyemem
Antibiyotik var onu iccem birazdan.. onceden disim agridigi icin vermislerdi yeni
Canim benim neden gitmek istemiyorsun anlamis değilim antibiyotik ile cozulebilecek bir mesele değil ki bu
Sevmiyorum zaten normalde hastaneye gitmeyi.. bı gıdım dedim basima gelenlere bak
Haklısın canım ama ağrının kesilmesi için gitsen iyi olacak çözüm maalesef ki hastaneye gitmen
Gayet normal ben 3 hafta çektim
Yapmaa 😱😭 o kadar dayanamam.. daha öbür hafta bi daha cektircem diger taraftan.. nasil olcak boyle.. hic bisi yemeden devam etcem sanirim kalan hayatimda😭
Çektirdiğin doktora git keçi kılı deniyor sanırım kıl şeklinde ilaç konuluyor kısa süreli rahatlamaya yarıyor ama ne rahatlama varya yeniden doğmuş gibi oluyorsun
Kisa sureli agri kesicide aliyo ama yine basliyo
Gıda parçası falan kalmıştır ya da çekildikten sonra sigara içtiysen zulüm olur
Doktoru ara konuş
Sigara kullanmıyorum.. dişimi fircalayip agzimi calkaliyorum girse cikmaz mi ki? o tarafa yicek gecirmemeye gayret gosteriyorum
İllaki girmiştir ne kadarda o tarafla yememeye çalışsanda
Girince de calkalayinca cikmaz mi? onde olmus olsa daha ilgilenebilirdim belki de arkada olunca görmek daha zor
Girince çıkmaz yaraya yapışabilir bu yüzden doktorun cıkarması daha mantıklı olacaktır
Gecen baktigimda beyazdi çekilen yer.. dun mu ne baktim baya kapanmis ince bi yer kalmis tam göremedim karanlik geldi birazdan isikla bakim bi daha da o beyazlik yoktu siyah gibiydi
Siyah kan yara kabuk bağlıyor
Yaanii yakinda geccek mi
İnş
Normal tabii ki. 2 diş bu sonuçta 👍
Usteki degil de alttaki çok agriyo.. kulagimdan boynuma.. zor yutkunuyorum.. kulagimda iltihap var gibi agei okur ya oyle aeada agri giriyo
Ağrı kesici almıyormusun? Yerleri acıyordur. Belki dikiş atmıştır oraya 👍 büyük geçmiş olsun..🙏
Alıyorum kisa bi aliyo agrisini sonra kaldigi yerden devam ediyo.. dikis atmadi ya sadece cekti hemen bitirdi isini.. bi an cenem cikiyo sandim ama cabuk bitmisti cekilirken.. agrisida cabuk gecse iyi olurdu
Apranax fort al. Zor bir ameliyat olmuş. Parça filan kalmadı di mi içeride?
Bilmiyorum ki nasil anlicam?
Dişçi anlar bunu , sen değil tabii ki. 👍
Röntgen çektirerek mi
Doktorunun çekmesi lazımdı zaten 👍
İlk cekti de sonra cekmedi
Aaa olamaz ki öyle..👍
Normalde çektikten sonra tekrar mi bakiyolar? aboo daha dislerimi yaptirim diye dusunuyodum hata ediyorum galiba.. dişçiye karsi korkum olusuyo sanirim
Ee tabii ki bakması gerekmiyor mu. Dişi alırken diş kırılmadı hiç di mi?
Oyle gosterdi hepsi gelmis gibi gozukuyodu ama emin degilim tabii
Aynı doktora bi daha gidin bence.. kontrol için..
Normal değil antibiyotik falan vermedi mi
Hayir ya hicbisi vermedi ben evdeki agri kesicilerden kullanıyorum çok agridigi için.. evdeki antibiyotige basliyim mi? gerci o hap da çok buyuk nasil yutarim bilmem
kac yasinda cektirdin sornasi ayip
Yasa gore mi agriyo?
ben daha agrisina rastlamadim ondan sordum
Benimkide agrimaya basladi cektiler.. ağrısı gecmisti cekilme gunu gelene kadar ama simdi daha fazla agriyo gibi..
iltihap falan gorseler zaten cekmiyolar
Cekildi iste ve agriyo
Gayet normal
Nerdeyse 1 hafta oluyo ama.. dayanamıyorum artik.. daha diger taraftan cektircektim nasil olcak bilmiyorum
Ben iyiyileşsin öyle çektir diğerinde
Bu haldeyken çektirmesem iyi olur zaten boyle zor yiyorum bide iedan da yemezsem nasil bisi yicem.. ağrısını düşünemiyorum bile
Öyle yap geçmiş olsun
normaldir heralde