3 ay

Persembe gunu 2 tane 20lik disimi cektirdim hala agrimasi normal mi?

Hâlâ ilk günkü gibi ağrıyor.. normal mi daha ne kadar ağrıyacak? iltihap falan mı oldu ondan mı bu kadar ağrısı? ilaç da vermedi evde antibiyotik var onu içsem mi napsam.. kulağımdan boynuma ağrıyor.. yutkunmakta zorlanıyorum

Persembe gunu 2 tane 20lik disimi cektirdim hala agrimasi normal mi?
Cevapla